رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه:

خبرنگاران در اصلاح باورهای جامعه نقش بسزایی دارند

فیروزکوه (پانا) - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در نشست خبری با اصحاب رسانه، از زحمات خبرنگاران تجلیل بعمل آورد .

کد مطلب: ۸۴۴۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران در اصلاح باورهای  جامعه نقش  بسزایی دارند

مجتبی بنداد کرمانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خبرنگار ها در جامعه و در شکل گیری باورها، تغییر رفتار ها و همچنین در اصلاح باور های غلط، در ایجاد انتظار درست و یا انتظار کاذب نقش ایفا میکند.
وی در ادامه تصریح کرد: خبرنگاران بسیار زود خسته میشوند چراکه یکی از مشکلات این حرفه خستگی است و خبرنگار به هر صورت که بخواهد خبر خود را بنویسد متهم به آن میشود که برای مثال خبر خود را حزبی نوشته و 90 درصد اخبار خبرنگاران به این شکل است و از یک سو افراد ناراضی هستند.
در ادامه نشست خبری، حسن طهماسبی معاون شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه درباره میزان سن امید به زندگی به ویژه برای سالمندان شهرستان اذعان داشت: از جمعیت 33000 نفری شهرستان فیروزکوه 13/08 درصد را افراد سالمند شهرستان تشکیل میدهند و از مجموع افراد سالمندی که در شهرستان زندگی میکنند هفتاد و نه درصد این جمعیت سالمند تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان هستند.

وی در خصوص طرح تحول سلامت افزود: این طرح ابتدا از حوزه درمان اجرا شده و سپس وارد حوزه بهداشت شد و هدف از اجرای این طرح افزایش سطح امید به زندگی و توسعه خدمات مربوط به سلامت است، و در سراسر کشور اجرا شد ودر طرح همه افراد باید از خدمات مربوط به دوران(رده سنی) خود را دریافت کنند، و همچنین خروجی این کار افزایش امید به زندگی و دسترسی ساده به خدمات مربوط به سلامت و مراقبت های مخصوص به دوران سنی افراد است.

/ خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار