پایان رقابت اسکیت بازان نوجوان آذربایجان غربی در مسابقات کشوری

ارومیه (پانا) - اسکیت بازان استان آذربایجان غربی در مسابقات لیگ سرعت رده سنی نوجوانان کشور یک مقام دوم و یک مقام سوم کسب کردند.

کد مطلب: ۸۴۴۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پایان رقابت اسکیت بازان نوجوان آذربایجان غربی در مسابقات کشوری

مسابقات لیگ اسکیت سرعت پسران رده سنی نوجوانان در آکادمی ملی اسکیت آزادی تهران برگزار شد.

در این مسابقات و در مواد مختلف، نتایج زیر برای نمایندگان استان رقم خورد:

در ماده 5 کیلومتر نوجوانان 1، رحیم قاسمی از اسفلای قائم ارومیه رتبه چهارم، امین غزنوی از ستارگان آذربایجان رتبه نهم، مانی نور آذری از آرتمیا رتبه دهم، حامد کریمی از ستارگان رتبه پانزدهم، ایلیا احمد رضایی از آرتمیا رتبه شانزدهم و سهیل قیمی از اسفلای قائم ارومیه رتبه هفدهم را کسب کردند.

در ماده 5 کیلومتر نوجوانان 2، رحیم قاسمی از اسفلای قائم ارومیه مقام چهارم، امین غزنوی از ستارگان آذربایجان نهم، حامد کریمی از همین تیم پانزدهم و سهیل قیمی از اسفلای قائم ارومیه هفدهم شدند.

در مسابقات امدادی تیم آرتمیا رتبه پنجم را کسب کرد و اسفلای قائم ارومیه بدلیل عدم پایان مسابقات رتبه ششم را کسب کرد.

در ماده 500 متر نوجوانان 1، آزاد همتی و محمدسعید باقری از اسفلای قائم ارومیه در مرحله 4/1 نهایی از راهیابی به فینال بازماندند ضمن اینکه در این بخش سامان حسینی از هیئت خوی، مبین نور آذری از آرتمیا، سجاد مهریزاد و سروش نوری ستارگان آذربایجان در مرحله 8/1 نهایی حذف شدند.

در ماده 500 متر نوجوانان 2 با حضور 7 ورزشکار از چهار نماینده استان (ستارگان آذربایجان، اسفلای قائم ارومیه، هیئت خوی، آرتمیا) برگزار شد در پایان شایان عساکره از اسفلای قائم ارومیه مقام سوم را کسب کرد و رحیم قاسمی از همین تیم و آروین نجفی از آرتمیا در 4/1 نهایی حذف شدند.

در ماده 500 متر نوجوانان 3، رادین وحدت از اسفلای قائم ارومیه با راهیابی به فینال مقام چهارم را کسب کرد.

در ماده 300 متر، شایان عساکره از اسفلای قائم ارومیه به مقام چهارم رسید ضمن اینکه امید غزنوی از ستارگان مقام هشتم، امیرعباس صلاحی از آرتمیا رتبه چهاردهم و امین حکیمی از هیئت خوی هجدهم شدند.

در 200 متر، رادین وحدت از اسفلای قائم ارومیه به مقام دوم رسید ضمن اینکه حسین جعفرزاده از همین تیم چهارم، محمد امین سلامت و عطا قادری از ستارگان آذربایجان نهم و دهم و ایلیا عموجانی از هیئت خوی رتبه هفدهم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار