سومین جلسه شورای آموزش و پرورش:

استاندار زنجان: توزیع صحیح نیروی انسانی در آموزش و پرورش ضروری است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان توزیع صحیح نیروی انسانی در آموزش و پرورش را ضروری د انست.

کد مطلب: ۸۴۴۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار زنجان: توزیع صحیح نیروی انسانی در آموزش و پرورش ضروری است

اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از نیروی انسانی در آموزش و پرروش گفت: توزیع و ساماندهی مطلوب نیروی انسانی در آموزش و پرورش یک ضرورت غیر قابل اجتناب است و همه تلاش آموزش و پرورش باید معطوف به ساماندهی منطقی و مناسب نیروی انسانی باشد.

درویش امیری با تاکید بر ضرورت نگاه کارشناسی به مقوله تعلیم و تربیت افزود: مدیران ارشد این اداره کل باید در برابر هرگونه دخالت های خارج سازمانی و غیرکارشناسی مقاومت کنند و در تصمیم گیری های خود منافع تعلیم و تربیت استان را مدنظر قرار دهند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت سوادآموزی استان اظهار داشت: بی سوادی یعنی مرگ تدریجی یک فرد در آن جامعه، بنابراین باید با جدیت به مقابله با بی سوادی و کم سوادی پرداخت.

استاندار زنجان گفت: وقتی یک فرد بی سواد یا کم سواد است، احتمال اینکه حق او در امور مختلف ضایع شود یا توانایی بازپس گیری حقش را نداشته باشد، زیادتر از بقیه آحاد جامعه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: باید بررسی کنیم کجای مسیر آموزش را اشتباه طی کرده ایم و ایراد کار کجاست که هنوز و علی رغم برنامه ریزی های مختلف بی سوادی در کشور ریشه کن نشده است.

درویش امیری تصریح کرد: بی سواد فقط کسی که مدرسه نرفته نیست، بلکه کسانی هم که نمی توانند به طور صحیح از خدمات بهداشتی و درمانی، آب و برق و منابع خدادای استفاده کنند، آنها هم بی سواد هستند.

استاندار زنجان بر استفاده از دانش آموزان و ظرفیت مدارس در ریشه کنی بیسوادی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار