نشست دانش آموزان مجلس دانش آموزی استان با مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهربرگزار شد

بوشهر(پانا)_ نشست دانش آموزان مجلس دانش آموزی استان با حضورمدیرومعاون سازمان دانش آموزی ، کارشناسان و مسئول خبرگزاری پانا استان بوشهربرگزار شد .

کد مطلب: ۸۴۴۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست دانش آموزان مجلس دانش آموزی استان با مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهربرگزار شد

محمود حسنی توابع مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت : سازمان دانش آموزی دربرگیرنده مجموعه ای از تشکل های دانش آموزی که مجلس دانش آموزی یکی از تشکل های سر آمد این سازمان می باشد .

حسنی توابع افزود : از دانش آموزان در مجلس دانش آموزی انتظار است تا با ایده پردازی ، نو آوری در ارایه برنامه ها و پیشنهاد های خود فعال باشند .

خدا کرم نوروزی معاون سازمان دانش آموزی استان بوشهر نیز اظهار داشت : دانش آموزان در نشست های مجلس دانش آموزی می توانند طرح های را برای پیشرفت آموزش و پرورش استان و کشور بدهند تا نه تنها جامعه دانش آموزی و فرهنگیان بلکه قشرهای مختلف جامعه بتوانند از آنها بهرمند گردند .

عبدالحسین صادقی مسئول خبرگزاری پانا استان بوشهر نیز گفت : دانش آموزان در خبرگزاری پانا با کسب مهارتهای لازم می توانند استعدادهای بالقوه خود را شکوفا سازنند به گونه ای که خبرنگاران پانا با شناخت هر چه بیشتر توانایی های خویش در عرصه های سیاسی ، اجتماعی نیز فعالیت نمایند همانگونه که دانش آموزان منتخب استان در مجلس دانش آموزی کشور از خبرنگاران پانا می باشند .

صادقی تاکید نمود : که تربیت دانش آموزان در عرصه های مختلف موجب افتخار آفرینی خبرگزاری پانا است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار