مراسم معارفه و تکریم مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌های اسلامشهر برگزار شد

صیدلو: آموزش و پرورش مدیون تلاش مدیرانی است که با اداره راسخ و پشتکار موانع را ازسر راه آموزش و پرورش برمی‌دارند

اسلامشهر (پانا) - مراسم تکریم و معارفه مدیر قبل و جدید آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با حضورمشاور مدیرکل و رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مسئولین شهرستانی در سالن فجر آموزش و پرورش منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۴۴۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: آموزش و پرورش مدیون تلاش مدیرانی است که با اداره راسخ و پشتکار موانع را ازسر راه آموزش و پرورش برمی‌دارند

در این مراسم صیدلو مشاور مدیرکل و رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درسخنانی اظهار کرد: آموزش و پرورش مدیون تلاش مدیرانی است که گوش شنوا برای مشکلات دانش آموزان و اولیاء دارندو با اداره راسخ و پشتکار موانع را ازسر راه آموزش و پرورش کشور برمی‌دارند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مدیران و عوامل آموزش و پرورش می‌توانند، با عملکرد خوب و مثبت خود ذهنیت افراد نسبت به آموزش و پرورش را سازمان داده و از به وجود آمدن شائبه‌ها جلوگیری نمایند .
حسینعلی بنار، مدیر جدید آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهرنیز در این مراسم گفت :آموزش وپرورش بزرگترین دستگاه اجرایی و زیربنایی ترین دستگاهی است که در توسعه کشورنقش کلیدی و اساسی دارد و اصل تعلیم و تربیت یکی از مهمترین زیرساختها در هر جامعه ای بوده ،چرا که فرهنگ نیروی محرک جامعه در راستای پویایی و شکوفایی و در نهایت سعادتمندی است.
وی در ادامه ضمن اشاره به سند تحول بنیادین تاکید کرد:سند تحول بنیادین نقطه ی عطف آموزش وپرورش است که تمام اهداف انقلاب در آن آمده وهدف اصلی تعلیم و تربیت از دیدگاه دین مبین اسلام فراهم آوردن زمینه رشد وتکامل همه جانبه انسان از جنبه های عقلانی،عاطفی،اجتماعی ،جسمانی وهدایت سیر تکامل او به سوی وجود کامل مطلق وقرب الهی است.

بنار تصریح کرد : زیرساخت توسعه همه جانبه آموزش وپرورش ومحور آن انسان از دستاوردهای آموزش وپرورش بوده و برترین الگوی مدیریت برای ادامه امور، مدیریت اسلامی است که اصول آن در پیام امام علی (ع) به مالک اشتر آمده است.
وی اضافه کرد: اگر بخواهیم آموزش وپرورش را در صدر ببینیم و نیروهای متعهد ،متفکر و دلسوز و اسلامی تربیت کنیم باید معلمین را در یابیم و عزت ،کرامت ، شأن و جایگاه معلم را در جامعه بالاتر ببریم.
در ادامه این مراسم حسن حبیبی پور رئیس قبل اداره آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهر پیشرفتهای حاصل دراین منطقه را مرهون کوشش و همکاریهای مداوم مسئولین و فرهنگیان منطقه دانست و اظهار کرد: در طول دوران مسئولیت خود تلاش داشتم تا با نظم و عدالت در مسیر سربلندی و سرافرازی فرهنگیان عزیز و تقویت عرصه تعلیم و تربیت در شهرستان اسلامشهر گام بردارم.
وی بیان کرد: توفیق خدمتگذاری در میان مردم ولایتمدار، شهیدپرور و معتقد و همراه با نظام در شهرستان اسلامشهر افتخار بزرگی است که نصیب من شد و امید است با همیاری فرهنگیان بزرگوار،مسئولین و مساعدتهای مدیرکل آموزش و پرورش استان،شاهد ادامه موفقیتها و توسعه فضاهای عمرانی و تقویت جایگاه آموزش و پرورش در این منطقه باشیم.

شایان ذکر است در این برنامه ، از زحمات حسن حبیبی پور مدیر قبل آموزش و پرورش اسلامشهر تجلیل بعمل آمد و حسینعلی بنار به عنوان مدیر جدید منطقه معرفی شد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار