در نشست کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

فولادوند: شفاف سازی ، ایجاد روحیه تعامل وتوجه به شایستگی ها از نقاط برجسته توانمند سازی مدیران است

اسلامشهر (پانا) - نشست کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با محور ساماندهی نیروی انسانی با حضور مدیرکل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، در سالن شورای آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۴۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: شفاف سازی ، ایجاد روحیه تعامل وتوجه به شایستگی ها از نقاط برجسته توانمند سازی مدیران است

در این نشست عبدالرضا فولادوند ،مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی مهم ترین چالش آموزش و پرورش در سال جاری است ،اظهارکرد:بایدبا برنامه ریزی و مدیریت درست شاهد مهری پر نشاط برای دانش آموزان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به کمبود و نیاز به نیروی انسانی در شهرستان اسلامشهر از مسئولین مربوطه خواست ، با دقت نسبت به استخراج آمار و ارقام مربوطه اقدام و پیش بینی های لازم را در این خصوص لحاظ نمایند .

فولادوند افزود: این موضوع نیازمند برنامه ریزی‌های دقیق در حیطه‌های مختلف است که نیروی انسانی نیز از جمله آنهاست و با تلاش ، مدیریت و تجربه عوامل ساماندهی امیدواریم با موفقیت از این مرحله نیز عبور نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران شفاف سازی ، ایجاد روحیه تعامل،توجه به شایستگی ها و فضیلت علم را از نقاط برجسته توانمند سازی مدیران دانست و تشکیل ستاد حمایت از تضییع حقوق دانش آموزان و اولیا در هنگام ثبت نام را ضروری برشمرد .

وی تاکید کرد:بایدتلاش کنیم سطح رضایت مندی مردم رابالا ببریم و بسترمناسبی برای تحصیل فرزندان این مرز و بوم فراهم نماییم وساماندهی نیروهای پرورشی ، مشاوره و مراقبین سلامت باید دقت لازم را داشته باشیم و مدارس آسیب پذیر راشناسایی و در اولویت اصلی قرار دهیم.

شایان ذکر است ،دراین جلسه ، آخرین وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش اسلامشهر ، نیروهای انتقالی ، بازنشستگان و برخی از مسائل حوزه ساماندهی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و مصوباتی نیزاتخاذ گردید.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار