مدیر کل آموزش و پرورش یزد:

آموزش و پرورش در کشور باید در راس امور قرار بگیرد

یزد (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد درنشست با اصحاب رسانه گفت: برای پیشرفت کشور باید آموزش و پرورش در راس امور قرار بگیرد و این وظیفه شما خبرنگاران است.

کد مطلب: ۸۴۴۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش در کشور باید در راس امور قرار بگیرد

عباس علی دانافر به مناسبت روز خبرنگار در نشست کارشناسان راوبط عمومی و خبرنگاران فعال در عرصه رسانه گفت: در جامعه امروزی ما باید دست به دست هه دهیم تا آموزش و پرورش اولویت اول جامعه قرار گیرد تا این موضوع به حقیقت سرانجام نرسیده است به موضوعات دیگر نپردازیم.

وی خبرنگاری را کار خطیری خواند و افزود: خبرنگاران رکن اصلی این موضوع می باشند که با کمک آنها و تلاش روابط عمومی ها بتوانیم به این حقیقت دست پیدا کنیم.

دانافر تصریح کرد: با نگاه و توجه امروز به آموزش و پرورش در جامعه می تواینم جامعه ۳۰سال آینده کشور را رقم بزنیم و شاهد پیشرفت روز افزون آن باشیم.

دانافر با اشاره به این که رسالت اصلی خبرنگاران افزایش قدرت تحلیل مخاطب خود است بیان داشت: برای اینکه خبرنگاران بتوانند قدرت تحلیل جامعه را افزایش دهند سه قدم لازم است که اولین قدم مخاطب خود را با موضوع آشنا کند در قدم دوم عوامل شکل گیری موضوع تحلیل را شکل دهیم و در پایان قدرت فهم موضوع را به مخاطب بدهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش در کشور ایران یک نهاد بزرگ و با چالش های متفاوت است و نیازمند حمایت های شما مردم و رسانه ها می باشد تا بتواند این چالش ها را برطرف کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار