فرآیند آموزش در سوادآموزی استان بالاتر از میانگین کشوری است

کرمانشاه (پانا) - معاونت سوادآموزی استان کرمانشاه تا تاریخ 15 مردادماه جاری از نظر تحت پوشش قراردادن بی‌سوادان و کم‌سوادان رتبه اول کشور را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۴۴۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند آموزش در سوادآموزی استان بالاتر از میانگین کشوری است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشست شورای اداری سوادآموزی اعلام کرد: بر اساس آخرین گزارش ارسالی از سازمان نهضت سوادآموزی کشور، معاونت سوادآموزی از نظر تحت پوشش قرار دادن بی‌سوادان و کم‌سوادان و تحقق میزان عملکرد خالص به حجم ابلاغی و فعالیت‌های آموزشی در سال جاری تا تاریخ 15 مرداد رتبه اول کشور را به دست آورده است.

مجید یزدان‌پناه افزود: فرآیند آموزش در دوره سوادآموزی استان کرمانشاه در سال جاری 12/1 درصد و در دوره تحکیم 18/8 درصد بالاتر از میانگین کشور بوده است. این امر نشانگر برنامه‌ریزی دقیق، منسجم و بهره‌گیری مناسب از کلیه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود است. ایشان اظهار امیدواری کرد که در این حوزه کمیت و کیفیت فرآیند جذب، نگه‌داشت، آموزش و ارزشیابی بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.

هرمز نوروزی‌فرد معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: این موفقیت‌ها، مرهون و مدیون حمایت‌ها و هماهنگی‌های عوامل برون و درون سازمان از جمله دستگاه‌های مشارکت‌پذیر، عوامل نظارتی، اعضای شورای پشتیبانی، بهبود کیفیت، انسداد مبادی بی‌سوادی، اصحاب رسانه و به ویژه حمایت‌های بی‌دریغ و همه‌جانبه مدیر کل محترم و کوشای آموزش و پرورش استان است که امیدواریم در ارتقای سطح سواد استان مثمر ثمر و مفید واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار