رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای: افزایش 30 درصدی قیمت کالاهای خرده‌فروشی در بازار

تهران- ایرنا- رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای با بیان اینکه امکان دارد کالاهایی که افزایش قیمت داشتند، عقب‌گرد کنند، می‌گوید کالاهای خرده‌فروشی در بازار به طور میانگین 30 درصد افزایش داشته‌اند.

کد مطلب: ۸۴۳۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای: افزایش 30 درصدی قیمت کالاهای خرده‌فروشی در بازار

امیرخسرو فخریان در نشست خبری با بیان اینکه فقط در عرضه روغن نباتی در برخی فروشگاه‌ها محدودیت وجود داشت که با تمهیدهای اندیشیده شده، این مشکل برطرف شد، اظهار کرد: پس از نظارت‌ و اعمال کنترل‌های لازم در عرضه کالا در فروشگاه‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: کمبود برخی کالاها فقط به دلیل اعمال تحریم‌ها رخ نداده است بلکه کمبود آب باعث شده است در تولید شماری از مواد غذایی با مشکل‌هایی روبه رو شویم. برای نمونه تولید رب گوجه فرنگی کم شده است‌.

رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: فرهنگ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور ما هنوز به خوبی جا نیفتاده است و لازم است رسانه‌ها در این زمینه به ما کمک کنند.

فخریان با بیان اینکه 125 نشان تجاری در 3500 شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: نوسان‌های نرخ ارز موجب شد قیمت کالاهای خرده‌فروشی 30 درصد افزایش یابد.

وی درباره ارائه تخفیف‌های ویژه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: گردش کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کمتر از یک ماه است؛ بنابراین اینکه برخی می‌گویند کالاهایی تخفیف ویژه دارند که فقط چند روز به پایان تاریخ مصرف آنها مانده است، صحت ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار