مسئول ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

تربیت نسلی کارآمد نتیجه تعامل و ارتباط میان خانه و مدرسه است

پاکدشت ( پانا) - با حضور رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت نشست عمومی مدیران مدارس منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۳۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت نسلی کارآمد نتیجه تعامل و ارتباط میان خانه و مدرسه است

با حضور محمد صیدلو رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، محمد سیلسپور مدیراداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و اعضای شورای معاونین نشست عمومی مدیران مدارس منطقه پاکدشت در کانون فرهنگی شهدای منطقه برگزار شد.

صیدلو به ارائه گزارشی از دستاوردهای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت پرداخت و منشاء کسب این موفقیت هارا در تلاش مدیران مدارس و در اجرای طرح ها و برنامه های آموزشی و تربیتی دانست.
وی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران این شهرستان گفت: تعامل مدارس با خانواده باید بیشتر تقویت شود و مردم با اعتماد کاملی که به آموزش و پرورش دارند همیشه پیش قدم برای مشارکت در زمینه های آموزشی و تربیتی و فرهنگی هستند و اکنون با تعامل خوبی که بین این دونهاد وجود دارد شاهد پیشرفت های زیادی در زمینه های آموزشی و تربیتی و توسعه فضاهای آموزشی هستیم.

صیدلو در ادامه افزود: تربیت نسلی کارآمد، نتیجه تعامل و ارتباط میان خانه و مدرسه است که برقراری این ارتباط خوب برعهده مدیران مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار