مدیر کل فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش :

فضاهای پرورشی استانهای مرزی نیاز به توجه ویژه و توسعه دارد

سنندج(پانا)-مدیر کل فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در سنندج بر ضرورت توجه ویژه به توسعه فضاهای پرورشی در استانهای مرزی تاکید کرد .

کد مطلب: ۸۴۳۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فضاهای پرورشی استانهای مرزی نیاز به توجه ویژه و توسعه دارد

علی رمضانی مدیر کل فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش عصر روز گذشته در آیین اختتامیه پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان پسر مناطق مرزی غرب کشور که در اردگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد با اشاره به ظرفیت استانهای مرزی گفت : در صورت ارائه امکانات و توسعه فضا های پرورشی ، شاهد موفقیت بیشتری در این مناطق خواهیم بود .

وی با بیان اینکه در سال 97 پانزدهمین اردوی ملی مناطق مرزی با شرکت 1500 نفر از دانش آموزان دختر و پسر 17 استان مرزی به میزبانی استانهای کردستان ، خراسان رضوی و تهران برگزار شد، گفت : 30 درصد دانش آموزان کشور در مناطق مرزی هستند .

رمضانی با اشاره به نقش مردم استانهای مرزی در شکل گیری و دفاع از انقلاب اظهار داشت : مرزداران غیور بیشترین نقش را در دوران دفاع مقدس داشتند و مردم این مناطق مرزداران فرهنگ و امنیت کشور هستند .

مدیر کل فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای مناطق مرزی و افزایش تعداد دانش آموزان شرکت کننده در این برنامه فرهنگی از بخش های مختلف دست اندرکار به ویژه حوزه ریاست جمهوری خواست توجه ویژه ای به حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش این مناطق داشته باشند .

وی خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این اردو گفت : یکی از اهداف برگزاری اردوی ملی مناطق مرزی آموزش مهارت های لازم و انتقال پیام این رویداد به سایر دانش آموزان است و در صورت عدم اشاعه پیام این رویداد فرهنگی ، امکان برگزاری مجدد اردو در سال های بعد وجود ندارد .

رمضانی در پایان با بیان اینکه بزرگترین ، مقدس ترین و با ارزش ترین هدف و رسالت ما دفاع از دین و ملت است به دانش آموزان توصیه کرد : این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای ایرانی آباد و مستقل تلاش کنند.

گفتنی است پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان پسر مناطق مرزی غرب کشور از 13 لغایت 17 مرداد به میزبانی استانی کردستان با شرکت 300 نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه 8 استان آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل ، ایلام ، خوزستان ، بوشهر ، کرمانشاه و کردستان در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار و عصر روز سه شنبه با برگزار آیین اختتامیه به کار خود پایان داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار