مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

کسب 2 پرچم افتخار توسط اعضاء پیشتاز ان کهگیلویه و بویراحمددر اردوی ملی

مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: اعضاء پیشتاز سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد مفتخر به کسب 2 پرچم افتخار در اردوی ملی شدند.

کد مطلب: ۸۴۳۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب 2 پرچم افتخار توسط اعضاء پیشتاز ان کهگیلویه و بویراحمددر اردوی ملی

سید نظام مرادی در گفت و گو با خبرنگار پانا کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در اردوی ملی اعضاء پیشتازان که امسال از تاریخ 10 ام لغایت 15 ام مرداد ماه در اردوگاه شهید باهنر و با حضور بیش از 1200 دانش آموز از سراسر کشور برگزار شده بود، اعضاء پیشتازان استان موفق به کسب، 1 پرچم دیانت و معنویت و 1 پرچم ابتکار و خلاقیت شدند.

وی افزود:این افتخار آفرینی نشان از حضور فعال شرکت کنندگان در برنامه و فعالیت های اردویی و تشکیلاتی دارد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: پیشتازان کهگیلویه و بویراحمد امسال با برنامه منسجم و انگیزه بالا در اردوی ملی پیشتازان شرکت کردند.

مرادی تصریح کرد :سی و پنج دانش آموز پیشتاز پسر در قالب پنج تیم تخصصی به همراه پنج مربی و یک سرپرست به این اردو اعزام شدند .

وی افزود: این دانش آموزان پیشتاز دو هفته پیش در یک اردوی آمادگی و آموزشی دو روزه که در یاسوج برگزار شد آموزشهای لازم رافراگرفتند و توانستند در رقابتهای تیمی امتیاز لازم جهت شرکت در اردوی ملی را کسب کنند.
گفتنی است تیم های شرکت کننده کهگیلویه و بویراحمد شامل پنج تیم بود که مهارتهای نظام جمع،مخابره و جهت یابی ،امداد و نجات ،گره و چوب بندی و فریاد شادی را آموزش دیده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار