برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هلتداری و خدمات سفر

تهران (پانا) - ده‌ها بنگاه، شرکت و سازمان حوزه صنعت گردشگری و هلتداری از 5 تا 8 شهریور با حضور در دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنعت هلتداری و خدمات سفر که با حمایت و مشارکت سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ایران و سازمان منطقه آزادکیش برگزار می‌شود، تولید و خدمات خودشان را ارائه می‌کنند.

کد مطلب: ۸۴۳۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
 برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هلتداری و خدمات سفر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنعت هلتداری و خدمات سفر، در دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنعت هلتداری و خدمات سفر، بیش از 150 شرکت از سراسر کشورمان، جدیدترین تجهیزات و خدمات مختلف صنعت گردشگری و هتلداری را عرضه و به نمایش عموم می‌گذارند.
شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه به مدت 4 روز؛ آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در انواع گروه‌های کالایی و خدماتی گردشگری، هتل‌ها و مراکز اقامتی، دهکده‌های توریستی، مراکز تفریحی، خدمات گردشگری الکترونیکی- شرکت‌های خدمات مسافرتی هوایی، دریایی، زمینی، ریلی، خطوط هوایی، پایانه‌های مسافری، توریسم سلامت، توریسم ورزشی، توریسم زیارتی، اکوتوریسم، بانک‌ها، بیمه‌ها، سازمان‌های سیاحتی و گردشگری، اتحادیه‌ها و انجمن‌ها، آموزشگاه‌های مرتبط و دانشگاه‌ها و نشریات تخصصی را ارائه می‌کنند.
رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنعت هلتداری و خدمات سفر گفت: این نمایشگاه با حمایت و مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران و سازمان منطقه آزادکیش و همچنین انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط؛ در فضایی بالغ بر 21 هزار متر مربع و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.
محمود بندرچی با بیان اینکه دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنعت هلتداری و خدمات سفر در دو بخش اصلی گردشگری و هلتداری برگزار خواهد شد،گفت: در بخش گردشگری انواع تجهیزات و خدمات؛ هتل‌ها،آژانس‌های مسافرتی، مراکز گردشگری و تفریحی، خدمات گردشگری الکترونیک، بانکداری الکترونیک، رزرواسیون آنلاین هتل‌ها و خطوط هوایی، سازمان‌های سیاحتی و گردشگری و نشریه‌های مرتبط عرضه خواهد شد.
وی اضافه کرد: در بخش هتلداری نیز، شرکت‌کنندگان در این بخش؛ ملزومات مورد نیاز هتل‌ها همچون ظروف هتلی، مواد و لوازم بهداشتی و منسوجات مورد استفاده در هتل‌ها، سیستم آشپزخانه‌های صنعتی، تجهیزات سلف‌سرویس و کیترینگ، تجهیزات و دستگاه‌های نظافت و شستشو، تجهیزات رستورانی و کافی‌شاپ، پوشاک و یونیفرم مخصوص هتل‌ها، سیستم‌های اعلام‌خطر، دوربین‌های مدار بسته، سیستم‌های روشنایی و چراغ‌های تزئینی، تختخواب و مبلمان هتلی، ترولی و چرخ‌دستی، مواد غذایی، اتوماسیون و سیستم‌های نرم افزاری ویژه هتل‌ها و دکوراسیون و طراحی هتل‌ها را ارائه می‌کنند.

رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنعت هلتداری و خدمات سفر افزود: تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در صنعت گردشگری یکی از محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه است.
بندرچی خاطرنشان کرد: آشنایی و معرفی داشته‌ها، امکانات و ظرفیت‌های حوزه گردشگری و هتل‌داری کشور، شناسایی مشکل‌ها، موانع و نقاط ضعف صنعت گردشگری و هتل‌داری، ترغیب و تشویق افراد، شرکت‌ها و موسسات به ورود و سرمایه‌گذاری در این دو بخش، ایجاد زمینه‌های مناسب به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری و ایجاد اشتغال در کشور و فراهم‌نمودن بسترهای لازم برای ورود گردشگر به کشور برخی از اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنعت هلتداری و خدمات سفر است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برگزاری این نمایشگاه با شماره‌های 7-88346455-021 تماس بگیرند و یا به وب سایتwww.rastak-expo.com مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار