فرهاد قائمی : آموزش‌وپرورش به کمک خیران نیاز دارد، هنرمندان و ورزشکاران وارد عرصه مدرسه‌سازی شوند

تهران (پانا) - فرهاد قائمی، عضو تیم ملی والیبال کشورمان روز گذشته به عنوان سفیر خیران مدرسه‌ساز در عرصه ورزش معرفی شد.

کد مطلب: ۸۴۳۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهاد قائمی : آموزش‌وپرورش به کمک خیران نیاز دارد، هنرمندان و ورزشکاران وارد عرصه مدرسه‌سازی شوند

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ​فرهاد قائمی یکی از پرافتخارترین بازیکنان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران است و در سال‌های اخیر در عرصه‌های بین‌المللی ورزش والیبال بسیار خوش درخشیده است و حالا با تمام این افتخارات به عنوان سفیر جامعه خیران مدرسه‌ساز در عرصه ورزش درآمده است.

بازی‌های درخشان او همراه با تیم ایران در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ موجب رسیدن ایران به مقام چهارم لیگ جهانی شد. قائمی از امید استقلال گنبد آغاز کرد و بعد به استقلال گنبد رفت و پس از آن به تیم بابل پیوست و تیم بعدی او جواهری گنبد و هاوش گنبد بود، جایی که قائمی به عنوان یک پدیده به والیبال ایران به دلیل سرویس‌های دیدنی‌اش معرفی شد و بعد از حضور متوالی در گنبد به کاله رفت و پس از یک سال حضور موفق و قهرمانی با کاله در لیگ برتر و مسابقات باشگاه‌های آسیا از این تیم جدا شد و به باریج اسانس پیوست و در فصل ۹۳ با پیکان تهران قرارداد بست.

او در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۴ در پایان دور اول با میانگین ۶۰.۶۶ درصد در فهرست بهترین دریافت‌کننده‌ها قرار داشت. نشان افتخار "سفیر مدرسهساز" روز گذشته به این جوان اهدا شد که شاید بتواند قدمی بزرگ در عرصه مدرسه‌سازی و آموزش دانش‌آموزان این مرز و بوم باشد.

قائمی پس از دریافت نشان "سفیر مدرسه‌سازی" گفت: «خیلی خوشحالم که در جمع بزرگ از خانواده خیران مدرسه‌ساز هستم و به عنوان یکی از سفیران خیران مدرسه‌ساز انتخاب شدم. امیدوارم که دوستان عزیز به ویژه هنرمندان و ورزشکاران در عرصه مدرسه‌سازی شرکت کنند و به عنوان عضوی از خانواده خیران باشند و امیدوارم که بتوانم در عرصه مدرسه‌سازی موثر باشم.»

او افزود: «من خودم خیلی علاقه‌مند بودم که در این عرصه بتوانم فعالیت کنم. الان که به عنوان عضوی از خانواده خیران مدرسه‌ساز در‌آمدم، مطمئنم که وظیفه‌ام خیلی سنگین‌تر شده است. در تمام ابعاد و تا آنجایی که بتوانم تمام تلاشم را می‌کنم که موثر باشم و برای این گروه بزرگ نیک‌اندیش هر چه که از دستم برآید چه به لحاظ مالی و چه تبلیغی که از من درخواست شود، انجام می‌دهم.»

این والیبالیست کشورمان ادامه داد: «جامعه ما به کمک افراد متمکن احتیاج دارد. بیشتر این افراد برای حال دل خودشان کار خیر را انجام می‌دهند اما دانش‌آموزان و مردم جامعه بسیار به کمک نیاز دارند. در این دوره واقعا احیتاج داریم به گروه خیران مدرسه‌ساز و افرادی که توانایی کمک‌کردن را دارند. چراکه جامعه ما در بخش آموزش و پرورش واقعا احتیاج به کمک خیران دارد. انشاله که بتوانیم با کمک خیران مدرسه‌ساز آینده مملکت‌مان را به خوبی درست کنیم. از افراد متمکن و نیکوکار می‌خواهم که در این راه به ما کمک کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار