الهه احمدی: پرچمداری بازی‌های آسیایی حق کیمیا علیزاده بود؛ شگفت‌زده شده‌ام

تهران (پانا) - الهه احمدی پرچمداری کاروان ایران در بازی‌های آسیایی را حق کیمیا علیزاده دانست.

کد مطلب: ۸۴۳۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
الهه احمدی: پرچمداری بازی‌های آسیایی حق کیمیا علیزاده بود؛ شگفت‌زده شده‌ام

الهه احمدی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: پرچمداری بازیهای آسیایی اندونزی حق مسلم کیمیا علیزاده بود. او قهرمان بزرگی است و مدال ارزشمند المپیک را دارد و من متوجه ارزشهای زیاد علیزاده هستم.

پرچمدار ایران در بازیهای آسیایی اندونزی اظهار داشت: از خداوند متعال شاکر هستم و تمام موفقیت های من مرهون توجه و کمک های فراوان پدرم و حمایت های صمیمانه و صبوری های همسرم بوده است.

وی درباره عبارت " مادر قهرمان " که به او لقب داده اند، عنوان کرد: زندگی قهرمانی واقعا مشکل است خصوصا برای یک مادر و یک همسر. در طول 5 سال گذشته مادرم در نبود من به دلیل اردو و مسابقات مختلف، جور من را برای تربیت فرزندم " سید باور " متحمل شد و من مدیون او هستم.

دارنده مقام ششم بازیهای المپیک لندن گفت: خوشحالم در کنار مسئولیت مهم پرورش فرزندم، افتخار پرچمداری در بازیهای آسیایی به نمایندگی از کیمیا علیزاده و همه قهرمانان ایران نصیب من شد واقعا شگفت زده شدم و خداوند این افتخار بزرگ را قسمت من کرد.

الهه احمدی با تقدیر از اعتمادی که ورزش ایران به بانوان قهرمان دارد، یادآور شد: از نگاه بلند و حمایت های مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، دادگر ریاست فدراسیون تیراندازی و محمدیان معاونت امور بانوان وزارت ورزش تشکر کی کنم و انشاالله با کسب مدال طلا بتوانم نام کشورم را سرافراز کنم.

الهه احمدی همچنین با تبریک روزخبرنگار گفت: همسرم سید اصغر نوربخش هم از جامعه خبرنگاران و رسانه است و من هفدهم مرداد را به همه خبرنگاران تبریک می گویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار