رییس اتاق اصناف اسلامشهر تاکید کرد:

برخورد با احتکارکالا و سودجویی‌ های شخصی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رییس اتاق اصناف اسلامشهر گفت : باهرگونه احتکار کالا و سودجوی‌های شخصی توسط افراد فرصت‌طلب و هنجار شکن بازار برخورد قاطع خواهیم کرد.

کد مطلب: ۸۴۳۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برخورد با احتکارکالا و سودجویی‌ های شخصی در اسلامشهر

وحید مهرپویان طارانی ،رئیس اتاق اصناف اسلامشهر در حاشیه بازدیداز واحدهای صنفی شهرستان ، اظهارکرد : با کسانی که بخواهند با احتکار کالاهای مورد نیاز مردم و سودجویی‌های شخصی به روند فعالیت‌های اقتصادی اصناف خدشه‌ای وارد کنند ، به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد کشور ، بیان کرد: با تدابیر اندیشیده شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مشکلی که بتواند در روند فعالیت بازار خلل وارد کند ، وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه دسیسه‌چینی و معاندت‌های دشمنان نظام ، این‌بار روند فعالیت‌های اقتصادی کشور را نشانه گرفته و می خواهند با ایجاد خلل در بازار و ضربه‌زدن به اقتصاد کشور ، میان مردم و مسؤلان شکاف ایجاد کنند.

رئیس اتاق اصناف اسلامشهر تاکید کرد :مردم فهیم و انقلابی ایران نشان داده‌اند که همواره در برهه‌های حساس و تاریخی، با اتحاد و هم‌دلی و توجه به راهنمایی‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از چنین موانعی عبور کرده‌اند.

طارانی گفت: مجموعه اتاق اصناف در شهرستان اسلامشهر نیز تلاش می‌کند ، با تشریح موقعیت برای متولیان امر بازار ، شرایط را برای تسهیل داد و ستد و دسترسی مردم به انواع کالاهای مورد نیاز فراهم کند.

وی تاکید کرد: با استفاده از اهرم بازرسی مجموعه اصناف ، کنترل‌های دقیق و بررسی‌های روزانه درسطح شهر صورت می‌گیرد و تلاش می‌شود با خاطیان و کسانی که اقدام به ایجاد خلل درروند فعالیت طبیعی بازار می‌شوند، برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

طارانی با اشاره به تعبیرجنگ اقتصادی ،بیان کرد : کسبه ، تولیدکنندگان ، بنگاه‌های کوچک اقتصادی و ما سربازان خط مقدم این جنگ هستیم و می‌بایست با تعهد ، تدبرو دلسوزی هم‌چون دوران پرافتخار دفاع مقدس ، این بار از کیان اقتصادی مملکت دفاع کنیم و با ایمان راسخ ، پیروز این میدان باشیم.

وی با تأکید بر نقش بی‌بدیل اصناف در ایجاد جوی آرام و بستری مناسب در جامعه ، افزود : هر چند امکانات ما به شدت محدود بوده و قابل قیاس با آن‌چه که نیازحقیقی مجموعه اصناف است نیست ، اما با استفاده اصولی از همین بضاعت اندک ، به لحاظ آماری و راندمان کاری ، در صدر کشور قرار داشته و جزء آن دسته از اتاق‌های اصناف هستیم که توانسته‌ایم کارنامه مناسب و قابل توجهی ازخود ارائه کنیم.

عضو اتاق اصناف کشور از همراهی و همکاری مناسب مسؤلین با مجموعه اصناف در سطح شهرستان خبر داد و گفت : سطح همکاری‌ها مطلوب بوده و وجود برخی اختلاف نظرها و تفاوت دیدگاه‌ها طبیعی است، اما آن‌چه می‌باید به آن اشاره شود، تلاش ما برای درجریان قرار دادن دستگاه‌های مسؤل و ارائه گزارش‌های روزانه و تحلیل‌های کارشناسی به متولیان به ویژه مجموعه‌ فرمانداری شهرستان و اداره صنعت ، معدن و تجارت است.

طارانی با تاکید برکنترل جو روانی بازار از سوی شهروندان خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید نگران تأمین کالاها و مایحتاج مورد نیاز بود ،چراکه هرآن‌چه مورد نیاز مردم باشد، وجود دارد و قابل عرضه است، لذا باید با هوشیاری و تدبیر، جو روانی را کنترل کرده و اجازه سوءاستفاده به افراد سودجو ندهیم.

/ خبرنگار : ریحانه فتحی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار