سمپوزیوم «هنر در طبیعت بولا» در مازندران برگزار می‌شود

ساری (پانا) - چهارمین سمپوزیوم هنر در طبیعت بولا با عنوان «من هنوز زنده‌ام» و اولویت طرح‌هایی با موضوع ‌«رودها وچشمه‌ها» در جنگل‌های بولا برگزارمی‌شود.

کد مطلب: ۸۴۳۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سمپوزیوم «هنر در طبیعت بولا» در مازندران برگزار می‌شود

عبدالرضا احمدی طراح و دبیر سمپوزیوم گفت: «این سمپوزیوم با شرکت بیش از ۱۵۰ هنرمند و اساتید هنر سالانه در جنگل‌های بولا برای حمایت و حفاظت از محیط زیست با زبان و ابزار هنر برگزار می‌شود.»

او ضمن بیان اینکه هنرمندانی که قصد شرکت دارند به صورت مجازی ثبت نام کرده و رزومه و استیتمنت کار را ارائه داده و در صورت انتخاب هیات داوران در طول سه شبانه روز اثر خود را در فضای جنگلی خلق می‌کنند، افزود: «در پایان سمپوزیوم به نفرات برگزیده هر بخش تندیس و لوح سپاس اهدا می‌شود.»

احمدی تأکید کرد: «گروه «انسان، طبیعت، هنر» تلاش دارد با برگزاری جشنواره‌ها و سمپوزیوم ها در عرصه هنرهای مفهومی و تجسمی فضای مناسبی برای هنرمندان و مخاطبان به وجود آورد تا شاهد رابطه مناسبی بین انسان، طبیعت وهنر باشیم.»

در فراخوان این سمپوزیوم محل برگزاری، مازندران.ساری.بخش دودانگه.جنگل بولا (یادگار دوره هیرکانیان) و زمان برگزاری، سه‌شنبه ششم شهریور تا جمعه نهم شهریور ذکر شده است.

همچنین این سمپوزیوم در چهار بخش برگزار می‌شود:

١. هنرهای مفهومی: حداکثرتعداد در گروه های اجرایی ٣نفر می باشد (در هنراجرایی پرفورمنس تعداد گروه حداکثر٥ نفرمی باشد)

٢. نقاشی: هنرمندان منتخب در این بخش موظف به کشیدن حداقل دو اثر میباشند که یک اثردر دبیرخانه سمپوزیوم خواهد ماند.

٣. عکاسی: عکسهای برتربا توجه به نگاه متفاوت و تیزبینانه از زاویه لنز دوربین هنرمندان شرکت کننده انتخاب میگردد.

٤. موسیقی: در این بخش آهنگسازان منتخب با نگاه متفاوت نسبت به هنردر طبیعت وفقط با استفاده از آواها و عناصر موجود درطبیعت و اشتراکات بین انسان، طبیعت وهنر ، دست به خلق اثر می‌زنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار