برنامه تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تغییر کرد

تهران (پانا) - هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۷ مردادماه به مدت ۱۶ روز در جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود؛ تکواندو کشورمان با ۱۰ نماینده در بخش کیوروگی و هشت نماینده در بخش پومسه در این رقابت‌ها به مصاف رقبایش می‌رود.

کد مطلب: ۸۴۳۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تغییر کرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از ۲۸ مردادماه به مدت پنج روز در اندونزی برگزار می‌شود.

این بازی‌ها در بخش تکواندو ۲۸ مردادماه با رقابت‌های پومسه آغاز می‌شود که در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان پومسه کشورمان هستند.

هدایت تیم مردان برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و در بخش زنان نیز «فاطمه اسدپور» سرمربیگری تیم را بر عهده دارد.

اما رقابت‌ها در بخش کیوروگی از ۲۹ مرداد ماه با پیکارهای اوزان ۵۳- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان آغاز می‌شود که الهه شیدایی، ملیکا میرحسینی و فرزان عاشورزاده به عنوان نخستین نمایندگان ایران هستند.

در روز دوم، مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم گروه زنان و ۸۰+ کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که پریسا جوادی، زهرا پوراسماعیل و سعید رجبی تکواندوکاران کشورمان هستند.

روز سوم این رقابت‌ها هوگوپوشان اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم گروه مردان به مصاف رقبا می‌روند و میرهاشم حسینی و مهدی خدابخشی نمایندگان تکواندو ایران هستند.

روز پایانی این رقابت‌ها نیز با مبارزات اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم گروه مردان همراه است که ناهید کیانی و امیرمحمد بخشی به عنوان آخرین نمایندگان تکواندو ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

هدایت این تیم بر عهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است. در بخش زنان نیز «مهرو کمرانی» سرمربیگری و «ریحانه فولادی» مربیگری تیم را بر عهده دارند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، بر اساس برنامه حرکت و اعزام تیم‌های مختلف رشته‌های ورزشی نمایندگان تکواندو ۲۲ مردادماه راهی اندونزی می‌شوند و سوم شهریور ماه نیز به ایران باز می‌گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار