رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

برگزاری دومین همایش آشنایی با رشته ها و مسیر تحصیلی

تهران (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری دومین همایش آشنایی با رشته ها و مسیر تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۳۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین همایش آشنایی با رشته ها و مسیر تحصیلی

بهروز مهری رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،در تشریح این خبر گفت :با حضور مسئولین مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ، مشاورین مراکز سمپاد شهرستانهای استان تهران و حدود 400 دانش آموزان پسر و دختر سال چهارم مدارس سمپاد دومین همایش آشنایی با رشته ها و مسیر تحصیلی برگزار شد .

وی ، برنامه ریزی برای دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی و آشنایی دانش آموزان سمپاد با فضای علمی دانشگاه را از جمله اهداف برگزاری این همایش دانست و افزود: دهم این همایش با همکاری اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه تهران در دو گروه تجربی و ریاضی برگزار و مورد توجه جدی دانش آموزان قرار گرفت.

مهری، در پایان تصریح کرد: آشنایی با رشته های تحصیلی ، دورنمای تحصیلی ، بازار کار و تغییرات گزینش دانشجو در کنکور 97 ، نکات مهم در گزینش دانشجو و بررسی شانس قبولی در کنکور 97 از محورهای دیگر این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار