بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار:

مسابقات ورزشی خبرنگاران در ارومیه آغاز شد

ارومیه ( پانا)- مسوول کمیته فرهنگی ورزشی خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: نخستین دوره مسابقات ورزشی ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه ارومیه در هفت رشته ورزشی دنبال می شود.

کد مطلب: ۸۴۳۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی خبرنگاران در ارومیه آغاز شد

آیدین بابایی در این خصوص گفت: این مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و ایجاد نشاط و سلامتی خبرنگاران در 2 بخش بانوان و مردان در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان در رشته های فوتسال، والیبال ساحلی، شنا، تیراندازی، طناب کشی، دارت و فوتبال دستی رقابت های خود را از 11 مرداد ماه جاری آغاز کرده اند.
وی گفت: این مسابقات با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان و با همکاری و مشارکت خانه مطبوعات استان، سپاه ارومیه، مدیریت مجموعه ورزشی 9 دی، خانه شنا شهید باکری و مجموعه ورزشی شهید بهشتی، هیات شنا شیرجه و واترپلوی ارومیه، هیات انجمن های ورزشی استان، هیات های فوتبال ارومیه و والیبال استان برگزار می شود.
بابایی با اشاره به اینکه این رقابت ها به مدت یک هفته ادامه دارد، گفت: در این دوره از رقابت ها 50 خبرنگار برای نمایش توانمندی های خود و کسب عناوین برتر به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در مناسبت های مختلف از اهم برنامه های این کمیته است، ابراز امیدواری کرد که امکاناتی برای استفاده همیشگی خبرنگاران تامین شود.
در حال حاضر 50 خبرنگار و عکاس ورزشی در آذربایجان غربی فعالیت دارند و پیش بینی می شود با افزایش فعالیت انجمن ورزشی نویسان، علاقه مندان بیشتری در این حوزه به فعالیت بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار