تجهیزمدارس عشایری استان ایلام به تجهیزات فن‌آوری آموزشی

ایلام (پانا) - در راستای برقراری عدالت آموزشی آماده سازی و کیفیت‌بخشی به امر آموزش وپرورش در مدارس عشایری، بخشی از این مدارس به وسایل و تجهیزات فن‌آورانه مجهز شدند.

لینک کوتاه کپی شد
تجهیزمدارس عشایری استان ایلام به تجهیزات فن‌آوری آموزشی

در راستای برقراری عدالت آموزشی، آماده سازی و کیفیت‌بخشی به مدارس عشایری برای آغاز سال تحصیلی جدید، مدارس عشایری استان به تجهیزاتی از قبیل رایانه، لپ تاپ، دستگاه کپی، چاپگر، دیتا پروژجکشن و تخته وایت برد مغناطیسی مجهز شدند .

امیر مهردادی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تجهیزات مذکور از محل اعتبار تملک دارایی خریداری شده و به آموزشگاه‌های هدف ارسال شده‌اند .

وی در ادامه بیان کرد: رویکرد این معاونت در خصوص خرید تجهیزات مورد نظر، توجه به روش کیفی - توصیفی و روش‌های نوین تدریس مبتنی بر it در مدارس عشایری بوده است .

امیر مهردادی اظهار کرد: در این دوره زمانی سعی شده که حداقل ده کلاس درس عشایری پرجمعیت و دوردست که شامل مدارس ابتدایی و متوسطه اول عشایری هستند در جهت استفاده از روش‌های نوین تدریس و بالا بردن کیفیت آموزش به رایانه، دیتا پروجکشن و پرده نمایش مجهز شوند .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان افزود: نظر به اهمیت رایانه برای تدریس درس کار و فن‌آوری در پایه ششم، مدارس عشایری کوچرو استان که پایه ششم در آنها تدریس می‌شود به لپ تاپ مجهز شدند تاکیفیت و بازده آموزش در این مدارس نیز ارتقاء یابد .

مهردادی در پایان اضافه کرد : هدف در این معاونت برقراری عدالت آموزشی در تمامی مدارس استان است و باید در توزیع تجهیزات به مدارس عشایری نگاهی ویژه داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار