شهردار تهران تأکید کرد: ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان

تهران (پانا) - شهردار پایتخت بر ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نیز ایفای تعهدات شهرداری تهران درخصوص موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۴۳۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
شهردار تهران تأکید کرد: ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، سید محمدعلی افشانی در جلسه‌ای که با حضور سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس(باغ موزه دفاع مقدس)، شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد، راهکارهای همکاری بیشتر بین شهرداری تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: مدیریت شهری از فعالیت‌های باغ موزه دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. زیرا آثار موجود در این مکان فرصت مناسبی را مهیا می‌کند تا نسلی که جنگ تحمیلی را ندیده و با رشادت‌های دلیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم، آشنایی کمتری دارد، با رخدادها و ارزش‌های دفاع مقدس، بیشتر آشنا شود.

شهردار پایتخت در ادامه با یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوراه دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی را گرامی داشت و افزود: افتخار بنده این است که چند صباحی در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حضور داشتم و از نزدیک با دلاوری‌های این بزرگ مردان آشنا شده‌ام.

وی در پایان با بیان اینکه تکریم رزمندگان و آثار دوران دفاع مقدس بر ما واجب است، بر ضرورت ایفای تعهدات شهرداری تهران درخصوص موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار