کشف 2 خودروی سرقتی و دستگیری سارق در کمتر از 4 ساعت

چناران ( پانا) - فرمانده انتظامی چناران از دستگیری سارق سابقه دار خودرو و کشف دو دستگاه خودرو سرقتی در کمتر از 4 ساعت از زمان سرقت، خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۲۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف 2 خودروی  سرقتی و دستگیری سارق در کمتر از 4 ساعت

برات اویسی، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت خودرو پژو پارس و پراید، در دو نقطه از سطح شهر چناران با فاصله زمانی کوتاه، بلافاصله تیم تجسس کلانتری 11 در این خصوص وارد عمل شد.
وی افزود:با توجه به نحوه و شگرد یکسان بکار رفته در سرقت هر دو خودرو، گمانه زنی در خصوص سرقت خودروها توسط یکنفر، قوت یافت.
فرمانده انتظامی چناران ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی اظهارات مالباختگان و شگرد خاص بکار رفته در سرقت، موفق شدند سارق را شناسایی و با توجه به سابقه قبلی وی، بلافاصله او را در مخفیگاهش واقع در یکی از روستاهای شهرستان دستگیری و یکی از خودروها را در محل کشف کردند.
اویسی عنوان داشت: با اعتراف سارق 21 ساله به هر دو سرقت، خوروی دوم نیز که در محلی دیگر پنهان شده بود، کشف و به این ترتیب هر دو خودرو کمتر از 4 ساعت از زمان وقوع سرقت، کشف و تحویل مالباختگان شد.
این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر از تیزهوشی و اقدام سریع همکاران خود در کلانتری 11، خاطر نشان کرد: این دو سرقت در حالی روی داده که راننده، خودرو را بصورت روشن در حاشیه خیابان رها کرده بوده؛ لذا در توصیه ای از شهروندان خواست « در نگهداری اموال خود، سهل انگاری نبوده و براحتی فرصت سرقت را به سارقان ندهند»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار