براساس ارزیابی عملکرد مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۶

اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان رتبه برتر کشور را کسب کرد

کرمان (پانا) - اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان بر اساس ارزیابی عملکرد مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۶ رتبه برتر کشور را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۴۲۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان رتبه برتر کشور را کسب کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، علی حسینی نژاد رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۶ اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

وی افزود: این موفقیت حاصل تلاش همه همکاران حراست در حوزه ستادی و کارشناسان حراست در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان و همراهی جامعه شریف فرهنگیان استان هست.

در متن لوح سپاس اهدایی رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش آمده است:

جناب آقای اسکندری نسب

مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان کرمان

سپاس بیکران به درگاه حضرت احدیت که توفیق پاسداری از کیان عطرآگین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت در عرصه گمنامی را نصیبمان فرموده و در همه حال شکرانه تلاش عزتمند در حراست از آرمانهای انقلاب و شهیدان را به درگاهش به جا می آوریم. نظر به اینکه اداره حراست آن استان بر اساس ارزیابی عملکرد این مرکز در سال ۹۶ در بین حراست های آموزش و پرورش سراسر کشور به عنوان حراست برتر انتخاب شده است، بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از همت بالای همکاران خود در این اداره اعلام نموده، سعادت و توفیق روز افزون را از درگاه خداوند متعال خواهانم،

رجاء واثق دارم که با عنایت خاصه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحت رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) همچون گذشته در پاسداری از آرمانهای والای امام راحل و عظیم الشأن و شهدای گرانقدر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

محمدحسین کفراشی

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار