معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین؛

اولویت پرداخت تسهیلات یارانه به مجتمع گلخانه ای است

قزوین (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت : اولویت پرداخت تسهیلات یارانه به مجتمع های گلخانه ای است .

کد مطلب: ۸۴۲۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اولویت پرداخت تسهیلات یارانه به مجتمع گلخانه ای است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منوچهر حبیبی در جلسه ستاد گلخانه های استان که با حضور مهندس فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و اعضا برگزار شد با بیان این مطلب افزود : اقتصاد مبتنی بر صادرات محور با ایجاد مجتمع های گلخانه میسر می شود

وی اظهار داشت : با توجه به محدودیت منابع آبی چاره ای جز ایجاد و توسعه مجتمع های گلخانه ای و تولید محصولات کشاورزی در فضای بسته نداریم .

حبیبی تصریح کرد : در این مجتمع گلخانه ای بایستی محدودیت منابع اب را جبران کنیم و کشت های آب بر را به داخل این مجتمع هدایت کنیم .

وی بیان داشت : مدیریت و نظارت بر تولید باید بصورت جدی انجام شود زیرا ما ضامن سلامت مردم هستیم و باید محصولی سالم و بهداشتی تولید کنیم .

این مقام مسئول یاد آور شد : مدیریت بر تولید سبزی و صیفی که مصرف مستقیم برای مردم دارد در مجتمع گلخانه ای امکانپذیر است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت : رویکرد وزارت جهاد کشاورزی ؛ تولید مجتمع گلخانه ای است و باید در استان نیز این امر شتاب بیشتری یابد .

حبیبی اضافه کرد : اولویت پرداخت تسهیلات یارانه ای را به مجتمع های گلخانه ای داده ایم و تاکنون نیز تسهیلات به داحدهای گلخانه ای پرداخت شده است .

این مقام مسئول تاکید کرد : روند صدور مجوزهای مجتمع گلخانه ای باید آنی و تسهیل شود و خیلی از امور در این مجتمع ها حل و فصل شود .

حبیبی خاطر نشان کرد : دو اولویت مهم جهاد کشاورزی ؛ تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه های نوین ابیاری و توسعه طرح های گلخانه ای است که بایستی با همکاری دستگاهها تسریع شود .

وی یاد آور شد : در این راستا اقدامات خوبی از سوی جهادکشاورزی انجام شده و کارها منظم شده روال امور طرح های بخش کشاورزی خوب انجام می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار