کودکان آرزوها را می‌بافند

تهران (پانا) - نمایش «آرزوهای بافتنی» با مشارکت کودکان اجرا می‌شود و در آن، تعدادی کلاف بافتنی رنگی به خاله بافتنی کمک می‌کنند تا برای بچه‌هایی که در مناطق کم آب زندگی می‌کنند، ابر و باران ببافند.

کد مطلب: ۸۴۲۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کودکان آرزوها را می‌بافند

به گزارش ستاد خبری هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، این نمایش از جمله آثاری است که در بخش صحنه‌ای این دوره از جشنواره و با مشارکت مخاطبان خردسال و کودک به صحنه می‌رود.

«آرزوهای بافتنی» با تلفیقی از نمایش خلاق، پنج عروسک باتومی که با کاموای بافتنی رنگی ساخته شده‌اند و بازیگر به صحنه می‌رود.

در طول اجرای این نمایش مشارکتی و کاربردی، مخاطبان خردسال و کودک به صورت عملیاتی با بازیگر همراه می‌شوند تا یاد بگیرند چگونه آب را درست مصرف کنند.

کارگردان «آروزهای بافتنی» در این کار به بحث تخیل و آروزهای بچه‌ها نیز توجه دارد و معتقد است، کودکان می‌توانند با تفکر و فکر کردن آرزوهای خود را محقق کنند.

فرهاد اسماعیلی نگارش نمایش‌نامه را به عهده داشته و کارگردان کبرا مالمیر است.

آرزو صدری و پویا یزدان‌جو عروسک‌گردان نمایش هستند.

طراح صحنه نمایش فرهاد اسماعیلی و طراح لباس کبرا مالمیر هستند.

ساخت دکور کاری از علیرضا حسین‌پور و محمدرضا شاملوفرد است.

طراحی و ساخت عروسک را نیز فرهاد اسماعیلی و کبرا مالمیر به عهده داشتند.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار خواهد شد. همچنین جزییات بیشتر این جشنواره بر سایت آن به نشانی اینترنتی festival.tehranmobarak.com در دسترس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار