راه اندازی انجمن معلولین شهرقدس

شهرقدس (پانا) - رییس اداره بهزیستی شهرقدس گفت: شهر قدس به دلیل وجود افراد توانمند در بدنه مددجویان داری پتانسیل های بالایی است.

کد مطلب: ۸۴۲۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی انجمن معلولین شهرقدس

ناصر نیک افشار رییس اداره بهزیستی شهرقدس در رابطه با راه اندازی اولین انجمن معلولین منطقه بیان کرد: شهر قدس به دلیل وجود افراد توانمند در بدنه ی مددجویان دارای پتانسیل های بالایی است و معاونت توانبخشی اداره بهزیستی مصمم میباشد که با همکاری معلولین توانمند و تحصیل کرده اولین انجمن معلولین شهرستان را راه اندازی کند.

وی در خصوص موضوع گسترش خدمات مطلوب بهزیستی برای معلولین گفت :در راستای بهبود خدمات بهزیستی برای معلولین یکی از راهکار های مهم علمی گسترش انجمن ها است که متاسفانه در این شهرستان تاکنون اقدامی صورت نگرفته وبا بررسی توانمندی افراد تحت پوشش تیمی از افراد مختلف در حوزه های ،مدیریت، ارتباط های روابط بین الملی، گرافیک، روانشانسی و دیگر حوزه ها را گرد هم اورده که با برگزاری اولین جلسه در خصوص راه اندازی انجمن معلولین این کار را با جدیدیت شروع کرده ایم.

وی افزود:سازمان بهزیستی در حوزه معلولیت و توانبخشی هیچ گاه نمی تواند بدون کمک و حمایت معلولیت عمل نماید و در این راستا افراد داری معلولیت باید با تمام توانمندی هایی که دارند در کنار بهزیستی فعالیت کنند.

نیک افشار گفت:در جلسه ای با حضور افراد نخبه که داری معلولیت هستند مقرر شد که ثبت اولین انجمن معلولین را آغاز کنند و چشم انداز هایی در جهت فعالیت های ورزشی، هنری، اجتماعی و فرهنگی ارائه شد.

شایان ذکر است:بیش از 1400نفر که داری معلولیت جسمی هستند در شهر قدس شناسایی شده اند.

/خبرنگار :حدیث سهیلی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار