استاندار اردبیل:

واحدهای تولیدی نباید تعطیل شوند

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: حمایت از واحدهای تولیدی در اولویت برنامه مدیران دستگاه های اجرایی است و این واحدها به هر دلیلی نباید تعطیل شوند.

کد مطلب: ۸۴۲۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
واحدهای تولیدی نباید تعطیل شوند

اکبر بهنامجو در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود : مشکلات ناشی از تسهیلات بانکی و یا زیست محیطی نباید باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شود چرا که در این شرایط سخت اقتصادی هر کارآفرینی اقدام به اجرای طرح کند، تحت حمایت دولت است .
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی نباید نسبت به تعطیلی واحدهای تولیدی بی تفاوت باشند ادامه داد : برخی از دستگاه های اجرایی در حمایت از واحدهای تولیدی اقدام های موثری را انجام دادند که ضروری است اینگونه اقدام ها تداوم یابد .
استاندار اردبیل درباره حمایت بانک ها از واحدهای تولیدی افزود: بانک ملی بهترین عملکرد را در بین بانک ها داشته بطوری که این بانک فاینانس داخلی به میزان هفت هزار و 500 میلیارد ریال را برای راه آهن اردبیل متقبل شده است .
بهنامجو اظهار داشت: بانک های دیگر هم در حمایت از واحدهای تولیدی فعال هستند ولی نیاز است حمایت این بانک ها بیش از پیش افزایش یابد .
وی موضوع اشتغال در استان اردبیل را یادآور شد و گفت: تحقق اشتغال 20 هزار نفری در سال جاری نیازمند حمایت بانک ها و ایجاد سرمایه گذاری بخش خصوصی است .
استاندار اردبیل با بیان اینکه رونق تولید در استان رضایت بخش است، افزود: برگزاری نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بسیاری از مشکلات و موانع تولیدی در استان را برطرف کرده است .
در این جلسه مشکلات برخی واحدهای تولیدی استان بررسی و برای رفع آن تصمیم گیری شد .
گفتنی است: تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار