معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی: شعار ما در اردوی ملی امسال همفکری و همدلی است

تهران (پانا) - معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی شعار امسال اردوی ملی را همفکری و همدلی دانست و مقصود از این شعار به اشتراک گذاشتن آنچه دانش‌آموزان تشکیلاتی آموخته‌اند، با دیگران اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۴۲۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی: شعار ما در اردوی ملی امسال همفکری و همدلی است

اردشیر دهقانی در مراسم افتتاحیه هشتمین اردوی ملی جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌‌آموزی که امروز، ۱۱ مرداد، در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد گفت: ما برای اتفاق بزرگی دورهم جمع شدیم که در قالب یک بسته برای شما طراحی شده است.

او ادامه داد: اولین شرط پیشتازی نظم است پیشتاز به عنوان یک عنصر تشکیلاتی محسوب می‌شود.

دهقانی خطاب به حاضران در اردو افزود: امروز ۷۰ درصد از این تشکیلات را به نمایش گذاشتید امیدوارم ادامه این کار را با قوت بیشتری ادامه دهید.

معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی گفت: شعار ما در اردوی امسال همفکری و همدلی است یعنی آنچه را آموختم با دیگران به اشتراک می‌گذارم.

او به منش‌های تشکیلاتی اشاره کرد و گفت: پیشتاز دوستی با طبیعت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد. همچنین نظم‌پذیری، قانون‌مداری، مهربانی و شجاعت از ویژگی‌های پیشتازان است.

دهقانی گفت: پیشتاز میهنش را دوست دارد و با تمام وجود سرود ملی جمهوری اسلامی را می‌خواند.

معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی عنصر تشکیلاتی پیشتاز را راستی و درستی خواند که باید سرلوحه کار دانش‌آموزان باشد.

او افزود: در این اردو یک بسته متنوع شامل برنامه و مسابقات مختلف فرهنگی طراحی شده است‌. این اردو یک اردوی تخصصی تشکیلاتی است اما منظور از کار تخصصی این است که ایجاد فضای همکاری ایجاد شود.

دهقانی ادامه داد: در کار تشکیلاتی ایمان به کار و امید به آینده مهم است. مدیران آینده کشور از پیشتازان خواهند بود و سکاندار جامعه و چرخاندن جامعه در اختیار شما قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار