مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

ظرفیت های تئاتر دراستان باید افزایش پیدا کند

یزد(پانا) _ مجید جوادیان زاده در جمع اعضای مجمع هنرمندان استان یزد بیان داشت: باید استعداد های تئاتر در استان شناسایی و افزایش پیدا کند.

کد مطلب: ۸۴۱۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت های تئاتر دراستان باید افزایش پیدا کند

جوادیان زاده در افتتاحیه سومین همایش فصل تئاتر استان یزد با حضور هنرمندان تئاتر بیان داشت:باید ظرفیت را در خود اینجا کنیم تا با رضایت بیشتر تئاتر استان را پیش ببریم.

وی افزود: هدف از افتتاح و تشکیل فصل تئاتر استان این است که یک جریان یک پارچه با رویکرد تمکز زدایی با توجه به جغرافیای یزد و بی عدالتی فرهنگی برگزار شود تا با روش های خود این چالش را جبران کنیم.

مدیر کل اداره ارشاد استان یزد با اشاره به این که بعضی از مباحث ناگزیر است بیان کرد: باید امواج آموزشی به کل استان هدایت شود و از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود.

وی در ادامه گفت:مجموع فعالیت های این مجمع باید به جامعه ارائه شود تا مردم از برگزاری کلاس های آموزشی و غیره با خبر باشند و استفاده کنند و رسانه ها بایدامتداد ما باشند تا گسترش موضوع اتفاق بیفتد.

جوادیان زاده تصریح کرد: جلسات آسیب شناسی باید در مجمع هنرمندان با موضوع آسیب شناسی فصل تئاتر استان برگزار شود و شیوه نامه نوشته شود تا کمبود ها و ضعف های پیش رو برطرف شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استعداد یابی بین هنرجوها را مهم دانست و گفت:لازم است خود را در این زمینه مسئول بدانیم و کمیت کنار گذاشته شود و کیفیت را مورد بحث قرار دهیم.

وی در ادامه بیان داشت:آموزش بحث خاصی است وگفتوگویی ک شکل میگرید به این موضوع کمک میکند

تعامل، دانایی و انگیزه ایجاد شود و این آموزش ها به سرمنزلی برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار