راه اندازی مرکز ساماندهی۳۰۰ نفره معتادان متجاهر و کارتن خواب شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرشهرستان اسلامشهر به ریاست معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۱۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی مرکز ساماندهی۳۰۰ نفره معتادان متجاهر و کارتن خواب شهرستان اسلامشهر

در این جلسه ،گودرز همتی در سخنانی اظهار کرد: بمنظور تامین امنیت شهروندان، اقدامات لازم نسبت به جمع آوری، ساماندهی معتادان و خرده فروشان در بوستانهای منطقه انجام می گیرد.
وی در ادامه بر ضرورت بکارگیری معتادان بهبود یافته در شرکتها، کارگاهها و واحدهای تولیدی و ارائه تسهیلات و امکانات به کارفرمایان تاکید کرد و افزود :اجرای چهار مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر همچنان در سطح شهرستان در حال اجراست.
معاون فرماندار اسلامشهر ادامه داد: بمنظور هماهنگی بیشتر در تهیه و توزیع بروشور برای آگاه سازی خانواده ها و کاهش آسیبهای اجتماعی توسط دستگاههای متولی، انجام کار یکپارچه و واحد، انجام اقدام فرهنگی، نظارت و بازدید بیشتر تیمی متشکل از نمایندگان شهرداری اسلامشهر، شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی با مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر تشکیل می شود.
همتی از واگذاری زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع در راستای تاسیس و راه اندازی مرکز ساماندهی۳۰۰ نفره معتادان متجاهر و کارتن خواب شهرستان اسلامشهر خبر داد.

/خبرنگار :ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار