اعزام تیم پیشتازان شهرستان اردکان به اردوی ملی

اردکان (پانا) -مسئول سازمان دانش آموزی اردکان گفت: فعالیت در تشکل های دانش آموزی در کنار تحصیل فرصت خوبی برای یادگیری مهارت های اجتماعی است و باید از کودکی این مهارتها را آموزش دهیم تا فرزندانمان بتواند در جامعه با دیگران به طور صحیح تعامل و رابطه داشته باشند. و سازمان دانش آموزی زمینه مناسبی را برای این مهم فراهم کرده و امیدوارم به اهداف متعالی خود برسد.

کد مطلب: ۸۴۱۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام تیم پیشتازان شهرستان اردکان به اردوی ملی

صبح روز سه شنبه ۹مرداد ماه دانش آموزان پسر برتر پیشتاز شهرستان اردکان با بدرقه ی مسئولین واحد پرورشی وسازمان دانش آموزی به اردوگاه محمد آباد یزد اعزام شدند.

فاطمه شاکر گفت: تعداد ۸ نفر از ۱۴ دانش آموز که در اردوی یاوران انقلاب استان یزدکه در اردوگاه شهید صدوقی سانیج برگزار شده بود و حائز رتبه اول در رشته های صف جمع و رژه ترکیبی وهمچنین مهارت ساخت پروژه واجاق صحرایی شدند؛ باحضور در محل آموزش و پرورش شهرستان اردکان به اردوگاه محمد آباد یزد رفتند تا با دیگر دانش آموزان استان و مناطق یزد به اردوگاه شهید باهنر تهران برای شرکت در اردوی ملی پیشتازان اعزام گردند.

وی گفت: امیدوارم دانش آموزان به یاری خداوند متعال وتلاش کوشش ،در رقابت با پیشتازان برتر استان های دیگر باعث افتخار استان وشهرستان اردکان شوند.

وی خاطر نشان کرد:شرکت در اردوی ملی پیشتازان فرصتی است که خیلی ها آرزوی آن را دارند.که دانش آموزان شرت کننده در این اردو ماحصل تلاش خود را طول زندگی آینده خود مشاهده خواهند کرد.

خبرنگار /فهیمه آقایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار