سازمان دانش آموزی یک ظرفیت بزرگ فرهنگی و تربیتی است

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان، سازمان را یک ظرفیت بزرگ فرهنگی و تربیتی دانست و گفت: ما باید دانش آموزان را باور کنیم و به آنها مسئولیت بسپاریم تا بتوانند در آینده مسئولیت های مهم کشور را بر عهده بگیرند .

کد مطلب: ۸۴۱۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی یک ظرفیت بزرگ فرهنگی و تربیتی است

رضا میرزایی در نشست هم اندیشی معاونین پرورشی استان همدان ضمن تشریح برنامه ها و ماموریت ها و اهداف سازمان دانش آموزی به نقل قول از مقام عالی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش باید بجای توجه به نیازهای فردی دانش آموزان به نیازهای گروهی و جمعی آنها توجه کند و توجه به آموزش مهارت های اجتماعی و سازمانی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

میرزایی توصیه هایی به معاونت های پرورشی استان داشتند از جمله: تک پستی بودن کارشناس سازمان دانش آموزی، انتخاب کارشناسان با انگیزه و علاقمند، تلاش در جهت توجیه مدیران مدارس، تلاش در جهت درامدزایی با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و آموزش مدارس، تقویت پانا به عنوان یک جریان ارزشمند خبررسانی، توجه ویژه به مجلس دانش آموزی، مطالعه دقیق بخشنامه ها به عنوان یک کار مهم. اجرای هفتگی مراسم گارد پرچم در مدارس.

رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان تاکید کرد: همه دانش آموزان کشور باید آموزش های امداد و نجات را فرا بگیرند.

در پایان نشست حسن آقا یوسفی، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان همدان از تلاش های میرزایی، رئیس سازمان دانش آموزی استان قدردانی کرد.

/معصومه جدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار