دختر 6 ساله شیرازی، هنرمند جهانی

شیراز(پانا) – فاطمه دهقانی دختر 6 ساله با استعداد شیرازی، سومین نمایشگاه نقاشی خود را در شهر فرهنگ و هنر برگزار کرد.

کد مطلب: ۸۴۱۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دختر 6 ساله شیرازی، هنرمند جهانی

پدر فاطمه دهقانی در گفت و گو با خبرنگار پانا در بیان داشت: فاطمه از سن 4 سالگی، حفظ قرآن کریم، قصه گویی و نقاشی را شروع کرد، که اکنون دارای مقام های بسیاری در سطح ملی و بین المللی است.

یکی از نقاشی های این هنرمند کوچک، در جشنواره عشایری به عنوان نقاشی برگزیده کودک و نوجوان زیر 19 سال در عرصه بین الملل انتخاب شده است.

از دیگر افتخارات این کودک هنرمند می توان به رتبه برتر نقاشی در مسابقات مهمان اما رضا(ع)، رتبه برتر نقاشی کودک با موضوع بهره وری آب، برترین نقاشی در بخش کودک در جشنواره رضوی، رتبه اول مسابقات قرآن شکوفه های احمدی 1395، رتبه اول مسابقات قرآن ماه مبارک رمضان سال 1396 ، رتبه برتر شعر خوانی بخش کودک شب شعر عاشورایی اشاره کرد.

این نمایشگاه، سومین نمایشگاه فاطمه در شیراز است، و قبل از این یک نمایشگاه در تالار حافظ در آذرماه 96 و نمایشگاه دیگر با عنوان کودکان آفتاب در تیرماه 97 برگزار کرده است.

پدر فاطمه در ادامه اظهار داشت: با قصه هایی که من و مادرش برای فاطمه می خواندیم، با تصویر سازی های ذهنی، نقاشی هایی را مرتبط با موضوع داستان روی کاغذ می کشید.

این نمایشگاه دارای 31 اثر با گواش، آبرنگ، پاستل و مدادرنگ تا روز چهارشنبه 10 مرداد ماه در نگار خانه ایمان و اندیشه اداره کل آموزش و پرورش فارس پذیرای عموم علاقه مندان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار