مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی مازندران در محمودآباد آغاز شد

محمودآباد (پانا) - پنجمین دوره مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی استان مازندران با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در محمودآباد آغاز شد.

کد مطلب: ۸۴۱۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی مازندران در محمودآباد آغاز شد

سید نورالدین حسینی رئیس هیئت کشتی ساحلی استان مازندران صبح امروز در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: این مسابقات در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان با حضور ۲۳۳ کشتی گیر از ۳۰ شهرستان این استان در ساحل دارایی محمودآباد برگزار می‌شود.‌

او افزود: در رده سنی بزرگسالان ۷۸ کشتی گیر در ۴ وزن ۷۰ ، ۸۰ ، ۹۰ و +۹۰ ، در رده سنی جوانان ۹۳ کشتی گیر در ۴ وزن ۶۰ ، ۷۰ ، ۸۰ و +۸۰ و در رده سنی نوجوانان ۶۲ کشتی گیر در ۳ وزن ۶۰ ، ۷۰ و +۷۰ با هم رقابت می‌کنند.

حسینی بیان کرد: مسابقات به صورت تک حذفی و در وقت‌های دو دقیقه ای برای نوجوانان و ۳ دقیقه ای برای جوانان و بزرگسالان انجام می‌شود.

حسینی تصریح کرد: قهرمانان هر وزن این دوره از مسابقات به رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور که در روز های ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه در شهر بندرگز استان گلستان برگزار می شود راه می‌یابند.

رئیس هیئت کشتی ساحلی استان مازندران اضافه کرد: قهرمانان اوزان مختلف مسابقات کشتی ساحلی کشور به مسابقات جهانی کشتی ساحلی که در دی ماه در ترکیه برگزار می شود راه می یابند و قهرمانان(+۹۰) به مسابقات اوزان سنگین وزن که در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود اعزام خواهند شد.

فینال این مسابقات عصر امروز با حضور میهمانان استانی و قهرمانان کشتی جهان برگزار خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: علی‌رضا خوشخو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار