بلوار 35 متری اعتمادیه شرقی به طور کامل بازگشایی شد

همدان (پانا) - بلوار 35 متری اعتمادیه شرقی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیر منطقه دو شهرداری همدان به صورت کامل بازگشایی شد.

کد مطلب: ۸۴۱۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بلوار 35 متری اعتمادیه شرقی به طور کامل بازگشایی شد

شهردار همدان با حضور در محل اجرای پروژه گفت: در ادامه بازگشایی معابر اصلی و فرعی شهر همدان و به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان و ساکنان منطقه، آخرین پلاک باقی مانده در بلوار اعتمادیه شرقی که مربوط به یک نانوایی بود روز گذشته تخریب شد و این بلوار به صورت کامل بازگشایی شد.

عباس صوفی اظهار کرد: با اجرای این پروژه علاوه بر کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور در این منطقه، کنارگذر ترافیکی اعتمادیه به کوی محمدیه (جاده فقیره) متصل خواهد شد که جا دارد در اجرای این پروژه از شهروندان و ساکنان منطقه به ویژه صاحبان املاک خریداری شده تشکر و قدردانی کرد که همراه و یاریگر شهرداری بودند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های بازگشایی معابر اصلی و فرعی در نقاط مختلف شهر از اولویت‌های شهرداری همدان در سال جاری است، تصریح کرد: بازگشایی معابر اصلی و فرعی شهر همدان به توسعه، عمران و آبادانی شهر همدان کمک شایانی خواهد کرد که این موضوع از اواخر سال گذشته در شهرداری همدان و با حمایت‌های مدیریت ارشد استان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه‌ها فصل جدیدی در این زمینه آغاز شد که در همین راستا و طی سال جاری چندین پروژه بازگشایی در سطح مناطق شهر همدان در دستور کار شهرداری قرار دارد که انتظار می‌رود شهروندان در اجرای این پروژه‌ها همچون گذشته با مشارکت و همراهی خود یاریگر مدیریت شهری باشند.

در ادامه مدیر منطقه دو شهرداری همدان نیز گفت: مهمترین قسمت عملیات پروژه‌های بازگشایی تأثیرگذاری این اقدامات بر زندگی روزمره شهروندان و تسهیل عبور و مرور و کاهش ترافیک است که در این باره شهروندان منطقه در اجرای بازگشایی مسیر و درخصوص تملک زمین و سایر امور همکاری مناسبی با شهرداری داشتند که شایسته تقدیر است.

رضا ابرار خرم افزود: با تخریب تنها پلاک باقیمانده (یک واحد نانوایی) بلوار اعتمادیه شرقی با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال و به طور کامل بازگشایی شد که عملیات عمرانی این بلوار به طول 450 متر و به عرض 35 متر و در مجموع به مساحت 1575 مترمربع از قبیل زیرسازی، جدول‌گذاری، ایجاد نهری و اجرای آسفالت آن به اتمام رسیده و در حال حاضر اصلاح هندسی، احداث میدان و اجرای سامانه روشنایی در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد که این موارد جزیی نیز ظرف چند روز آینده به پایان می‌رسد.

وی در پایان تصریح کرد: طرح بازگشایی اعتمادیه غربی نیز پیش از این انجام شده بود و در حال حاضر با اجرای عملیات بازگشایی اعتمادیه شرقی که با همکاری اداره راه و شهرسازی صورت گرفته بود این پروژه تکمیل شد که در مجموع اجرای این اقدامات تردد آسان و ایمن را برای شهروندان و ساکنان منطقه فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار