بازآفرینی شهری موضوع چهارمین نشست شهراندیشی در همدان

همدان (پانا) - رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان از برگزاری چهارمین نشست شهراندیشی با موضوع بازآفرینی شهری همدان در روز دهم مردادماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۱۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بازآفرینی شهری موضوع چهارمین نشست شهراندیشی در همدان

حمید بادامی‌‌نجات با اشاره به برگزاری سلسله‌نشست‌های شهراندیشی با موضوعات مختلف، اظهار کرد: در مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا سعی بر آن است نشست‌های شهراندیشی به صورت مداوم و به صورت ماهانه برگزار شود.

وی به برگزاری نشست‌های پیشین اشاره کرد و گفت: سه دوره نشست شهراندیشی با حضور مسؤولان و مهمانان خارج از استان برگزار شد که دستاوردها و نتایج مثبتی در رابطه با موضوعات برگزار شده داشت.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: اولین نشست هم‌اندیشی با موضوع کلانشهر همدان و دومین نشست نیز اوایل اردیبهشت ماه با موضوع بررسی الگوهای مشارکت شهروندی در مدیریت شهری با تأکید بر طرح «شورای اجتماعی محلات» دنبال شد.

وی به برگزاری سومین دوره نشست اشاره کرد و افزود: سومین نشست شهراندیشی با موضوع «بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رویداد همدان 2018» نیز در اردیبهشت‌ماه دنبال شد.

بادامی‌نجات با اشاره به برگزاری چهارمین نشست شهراندیشی در مردادماه، تصریح کرد: چهارمین نشست شهراندیشی با موضوع بازآفرینی شهری نیز با حضور مسؤولان به منظور پرداختن به این موضوع برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و ترابری، رئیس شورای اسلامی شهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان و سجادزاده عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا از میهمانان این نشست خواهند بود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: چهارمین نشست شهراندیشی چهارشنبه دهم مردادماه از ساعت 11 در مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی همدان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار