بسکتبال فیلیپین از بازی‌های آسیایی کناره‌گیری کرد

تهران (پانا) - تیم ملی بسکتبال فیلپین از بازی‌های آسیایی جاکارتا کناره گیری کرد.

کد مطلب: ۸۴۱۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بسکتبال فیلیپین از بازی‌های آسیایی کناره‌گیری کرد

به گزارش سایت کمیته ملی المپیک، مسابقه تیم‌های فیلیپین و استرالیا در مقدماتی جام‌جهانی به دلیل نزاع شدید میان بازیکنان متوقف شد. ویدیوهای منتشر شده از این بازی نشان می‌دهد که زد و خورد میان بازیکنان به بیرون محوطه کشیده شد و علاوه بر مشت و لگد، یک بازیکن تیم ملی فیلیپین با صندلی بر پشت بازیکن استرالیایی می‌کوبد.

در نهایت ۱۳ بازیکن از دو طرف توسط داور اخراج شدند و تنها سه بازیکن فیلیپین در زمین به بازی ادامه دادند. این نزاع در کوآرتر سوم در حالی روی داد که استرالیا ۸۹ بر ۵۳ از رقیب خود فیلیپین پیش بود.

فدراسیون بین‌المللی بسکتبال با ابراز تاسف از این اتفاق اعلام کرد که تصمیم خود درباره این بازی و بازیکنان را در اعلام می‌کند.

داوران این بازی با وجود درگیری شدید بین بازیکنان ۲ تیم، بعد از چند دقیقه مسابقه را از سر گرفتند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ۹ بازیکن از فیلیپین و ۴ بازیکن از استرالیا از زمین اخراج شدند. در واقع میزبان فقط ۳ بازیکن داشت که بتواند به بازی ادامه دهد. برای چند دقیقه فیلیپین با ۳ بازیکن برابر استرالیا با ۵ بازیکن در زمین ایستاد. از این ۳ بازیکن هم ۲ نفر با ۵ خطا قبل از پایان کوارتر سوم از زمین بیرون رفتند و بدین ترتیب داور طبق قانون بازی را متوقف و استرالیا را برنده اعلام کرد.

«آل پان لیلیون» رییس فدراسیون بسکتبال فیلیپین گفت:ما دیگر زمان لازم را برای اعزام یک تیم دیگر به بازی‌های آسیایی جاکارتا نداریم و باید تمرکز خود را روی مسابقات آتی بگذاریم.

فدراسیون بسکتبال فیلیپین با انتشار بیانیه‌ای از کمیته برگزار کننده بازی‌های آسیایی، علاقمندان به بسکتبال، و جامعه بسکتبال به دلیل این کناره گیری عذرخواهی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار