رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان:

نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی اعلام شد

زنجان(پانا)-رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان از اعلام نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی خبر داد

کد مطلب: ۸۴۱۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی اعلام شد

جمال رحمتی با اعلام این خبر افزود:دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون به سامانه همگام به آدرس زیر مراجعه و با وارد کردن کدملی و رمز عبور از نتیجه مطلع شوند.

http://azmoon.medu.ir/portal/sampad.php

وی تصریح کرد:در این راستا دانش آموزان در صورت نداشتن رمز همگام به مدیر مدرسه یا کارشناس فناوری اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه نمایید.

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه گفت:زمان دریافت درخواست‌های تجدیدنظر برای پذیرفته‌نشدگان این آزمون متعاقباً از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد، ضمناً به جز فهرست اصلی قبول‌شدگان، فهرست ذخیره‌ای‌ برای دبیرستان‌های دورۀ دوم استعدادهای درخشان اعلام نخواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: کارنامه فقط برای داوطلبانی صادر می‌گردد که در هیچ یک از اولویت‌های انتخابی خود در هر سه نوع مدرسه (مدارس استعدادهای درخشان، دبیرستان و هنرستان نمونه دولتی) پذیرفته نشده باشند، زمان مشاهده و دریافت کارنامه برای این دسته از داوطلبان متعاقباً اعلام خواهد شد .

رحمتی در پایان گفت : حداکثر تا پایان مردادماه و پس از ارسال لیست پذیرفته شدگان از طرف اداره استعدادهای درخشان و آموزش متوسطه به مدارس مربوطه، دانش آموزان پذیرفته شده به منظور ثبت نام، با همراه داشتن مدارک (شناسنامه، کارنامۀ قبولی پایۀ هشتم و نهم و دیگر مدارک مورد نیاز) به مدرسۀ محلّ پذیرش خود مراجعه نمایند.

قابل ذکر است عدم مراجعه به مدرسۀ محلّ پذیرش در مهلت تعیین‌شده، به معنی انصراف شما از تحصیل در آن مدرسه خواهد بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار