ملی پوش شطرنج استان همدان: قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا دور از دسترس نیست

همدان (پانا) - ملی پوش شطرنج استان همدان گفت: همراه تیم سفید ایران در این رقابت‌ها شرکت کرده‌ام و شانس ما نسبت به تیم A ایران برای قهرمانی کمتر است اما باتوجه به توانمندی شطرنج بازان ایرانی در تیم A رسیدن به مقام قهرمانی برای این تیم دور از دسترس نیست.

کد مطلب: ۸۴۱۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ملی پوش شطرنج استان همدان: قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا دور از دسترس نیست

ملی پوش شطرنج استان همدان گفت: در معیت تیم سفید ایران در این رقابتها شرکت کرده ام و شانس ما نسبت به تیم A ایران برای قهرمانی کمتر است اما باتوجه به توانمندی شطرنج بازان ایرانی در تیم A ،رسیدن به مقام قهرمانی برای این تیم، دور از دسترس نیست.
سینا کوروند در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا می باشد و تمامی تیم ها با بهترین شطرنج بازان خود در این رقابتها حاضر شده اند.
وی در خصوص شانس قهرمانی ایران در این مسابقات گفت: من در معیت تیم سفید ایران در این رقابتها شرکت کرده ام و شانس ما نسبت به تیم A ایران برای قهرمانی کمتر است اما باتوجه به توانمندی شطرنج بازان ایرانی و قهرمانی در مسابقات رپید در تیم A ،رسیدن به مقام قهرمانی برای این تیم، دور از دسترس نیست.
شطرنج باز همدانی اضافه کرد: البته در این رقابت ها،چین و هند را به عنوان 2 حریف سنتی و قدرتمند در پیش رو داریم ضمن اینکه قزاقستان و ویتنام و به تازگی ازبکستان نیز همواره جزو رقبای ما بوده اند.
وی با بیان اینکه برای نخستین بار حاضر می شود بیان کرد: شطرنج همدان در چند ساله اخیر پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است و همین عامل باعث شد من و خانم کلوندی نمایندگان استان در این رقابتها باشیم.
سینا کوروند در خصوص میزبانی همدان در این دور از رقابت ها گفت: میزبانی تا این لحظه بسیار خوب بوده است و حتی فراتر از آنچه که مهمانان خارجی انتظار داشتند، امکانات فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار