معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش گلستان

فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان باید متناسب با نیاز امروز جامعه باشد

گرگان(پانا)-قدرت ا... نظری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش در جلسه کارگروه جذب،نگهداشت،ارتقا و رضایتمندی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان باید متناسب نیاز امروز جامعه باشد.

کد مطلب: ۸۴۰۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان باید متناسب با نیاز امروز جامعه باشد

جلسه کارگروه جذب،نگهداشت،ارتقا و رضایتمندی صندوق ذخیره فرهنگیان در محل دفتر معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش گلستان تشکیل گردید.

قدرت ا... نظری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش گلستان در این جلسه گفت:همان طور که از نام این کارگروه استنباط می شود همه فعالیت ها باید منجر به رضایتمندی اعضاء شود.وی ادامه داد:امروز ضروریات زندگی افراد تغییر پیدا کرده است و باید فعالیت های ما نیز متناسب با اقتضائات امروز باشد و این نیازمند بازنگری روش هاست.

نظری ادامه داد:مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند:"کاری که انجام می شود باید به اطلاع مردم رسانده شود" ما نیز وظیفه داریم تا در جهت افزایش آگاهی اعضاء،اقدامات انجام شده صندوق ذخیره را به آنها اطلاع رسانی نماییم.

اسماعیلی نماینده توسعه صندوق ذخیره فرهنگیان استان گلستان نیز

جلسه ضمن ارائه گزارش از فعالیت های صندوق ذخیره در استان گلستان رو به جلو ارزیابی می شود.وی از کسب رتبه سوم استان گلستان در مشارکت اعضاء در نظر سنجی صندوق ذخیره خبر داد و گفت: بنا بر تصمیم اتخاذ شده و به پاس تقدیر از مشارکت اعضاء در این نظر سنجی که مبنای تصمیم گیری های آینده صندوق خواهد بود مقرر شد تا از تعدادی از افراد تقدیر گردد.

همچنین در این جلسه مقرر گردید تا از شهرستان هایی که بهترین عملکرد را در بخش های سه گانه: درصد عضویت،استمرار عضویت بازنشستگان و افزایش سهم از 3 به 5 درصد داشته اند تقدیر به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار