با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزارشد

قدردانی از دانش‌آموز کرمانشاهی قهرمان ووشوی جوانان جهان

کرمانشاه (پانا) -در آیینی با حضور مجید یزدان پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از آیدا حیدری، دانش‌آموز کرمانشاهی که در مسابقات جهانی ووشو جوانان عنوان قهرمانی را به دست آورد، قدردانی شد.

کد مطلب: ۸۴۰۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از دانش‌آموز کرمانشاهی قهرمان ووشوی جوانان جهان

یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار پانا عنوان کرد: قهرمانی آیدا حیدری در مسابقات جهانی ووشو، نشانه‌ روحیه‌ شجاعت و اعتماد به نفس و خودباوری دانش آموزان، نوجوانان و جوانان این استان است که این روحیه باید همچنان در بین تمام دانش آموزان و امیدهای فردای این آب و خاک حفظ شود.

وی افزود: دانش‌آموزان مستعد کرمانشاهی با اعتماد به نفس و روحیه‌ افتخار آفرینی به دنیا ثابت خواهند کرد که در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن دارند و در حوزه‌های آموزشی، ورزشی و پرورشی الگو هستند و خواهند بود.

این دانش آموز کرمانشاهی در مسابقات جهانی ووشو که در کشور برزیل برگزار شد، در بین 45 کشور شرکت کننده و بیش از 400 حریف، با وجود آسیب‌دیدگی مدال طلا را به گردن آویخت.

آیدا از 3 سالگی در رشته ژیمناستیک فعالیت ورزشی خود را آغاز کرد و تا 11 سالگی در این رشته کار خود را ادامه داد.

وی از سال 93 به ورزش ووشو پرداخت و تاکنون موفق به کسب 13 مدال طلای مسابقات استانی و 3 مدال طلا و 2 مدال نقره مسابقات کشوری در رده سنی نوجوانان شده است.

این دانش آموز کرمانشاهی در سال 95 به تیم ملی دعوت شد و در سال 96 نیز در وزن 48 کیلو گرم مسابقات جهانی برزیل در 2 راند متوالی برابر «ساویتا» رقیب قدرتمند هندی به برتری دست یافت و طلایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار