آموزش و پرورش اولویت اصلی خراسان رضوی است

مشهد(پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: مسئولان استان به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش آگاهی دارند و حل مشکلات آموزش و پرورش اولویت اصلی استان است.

کد مطلب: ۸۴۰۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش اولویت اصلی خراسان رضوی است

محمد رحیم نوروزیان در نشست شورای آموزش و پرور ش استان که در محل اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: با استقرار پایه دوازدهم آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی مواجه است و باید این شرایط به درستی برای مردم و خانواده ها تبیین شود و البته تدبیر و چاره اندیشی مناسب هم صورت گیرد

معاون استاندار ریشه بسیاری از مشکلات را محدودیت منابع مالی و انسانی دانست و اظهار داشت: با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت های موجود می توان از مشکلات نیروی انسانی در آموزش و پرورش عبور کرد.
وی افزود: در جهت تامین بخشی از نیروی انسانی، ادغام و تجمیع مدارس سطح استان باید بر اساس چارچوب منطقی، روان و تعریف شده باشد . آموزش و پرورش نیز طرح های کارشناسی شده را به شورای آموزش و پرورش ارائه نماید و بطور عملیاتی خواسته های خود را تعریف و طرح نماید.
وی تصریح کرد: پیشنهادات اجرایی و راهکارهای حل مشکلات آموزش و پرورش بویژه در حوزه نیروی انسانی جهت تصویب به شورای آموزش و پرورش استان ارائه شود.
معاون استاندار یکی از راه های برون رفت از وضعیت موجود را توجه به مدارس غیر دولتی دانست و اظهار داشت:در راستای حل مشکلات موسسان مدارس غیر دولتی پیشنهاد می شود تسهیلات اشتغال به این موسسان اختصاص خواهد یابد.

نوروزیان یکی از آسیب های اردوهای دانش اموزی را ملاحظات ایمنی دانست و گفت: با رعایت کلیه ملاحظات ایمنی، مکانی و سنی و بر اساس دستور العمل های موجود، برگزاری اردوهای دانش آموزی مقطع ابتدایی در سطح استان بلامانع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار