حافظان گلستانی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم تجلیل شدند

گرگان(پانا)-حافظان گلستانی برگزیده شانزدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در گنبدکاووس تجلیل شدند.

کد مطلب: ۸۴۰۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
حافظان گلستانی در  شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم تجلیل شدند

رضا شجاعی در مراسم تجلیل از حافظان برگزیده مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و مدیران مراکز قرآنی اظهارداشت: در شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سال گذشته 5 هزار و 412 نفر در سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده بودند.

وی افزود: از این میان 3 هزار و 451 شرکت کننده در 2 مرحله آزمون حفظ و مفاهیم قرآن حضور داشتند که یکهزار و 466 قرآن‌آموز موفق به دریافت گواهینامه از سوی معاونت قرآن و عترت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گنبدکاووس گفت: از این میان به قید قرعه بین شرکت کنندگان سطح کشور 52 نفر حافظ قرآن از استان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی در ادامه از انتخاب گلستان به عنوان رتبه نخست کشور و گنبدکاوس بعنوان شهرستان برگزیده استان در نحوه برگزاری آزمون خبر داد و گفت: یکی از اهداف مهم در سطح استان و شهرستان توسعه فرهنگ قرآنی و ساماندهی فعالیت‌های مراکز قرآنی است.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمود ترابی، امام جمعه گنبدکاوس هم اظهارداشت: خانواده‌ها باید نسبت به تربیت قرآنی فرزندان خود حساسیت ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم هدف بزرگ ایجاد جامعه 15 میلیونی از حافظان قرآن کریم را عملی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار