هم اندیشی پیرامون برنامه توسعه سنواتی و ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی 98-97

زاوه (پانا)- جلسه هم اندیشی پیرامون برنامه توسعه سنواتی و ساماندهی نیروی انسانی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ، بخشداران و اعضای شورای معاونین در دفتر مدیریت آموزش و پرورش زاوه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۴۰۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
هم اندیشی پیرامون برنامه توسعه سنواتی و ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی 98-97

کریمی سرپرست فرمانداری زاوه ضمن تقدیر ازتلاشهای صورت گرفته در راستای ارتقا شاخص های آموزشی و همچنین رشد چشمگیر معدل دروس نهایی دانش آموزان پیش دانشگاهی در زاوه به کمبود فضا و تجهیزات آموزشی لازم منطبق بر برنامه درسی ملی اشاره کرد و به بیان مطالبی پیرامون سند تحول بنیادین پرداخت .

سرپرست فرمانداری شهرستان در ادامه خواستار برگزاری نشست ها و جلسه با شوراها و دهیاری ها با حضور بخشداران و نمایندگانی از آموزش و پرورش برای برون رفت از این چالش و رسیدن به یک راهکار مشخص در این خصوص شد .

مدیر آموزش و پرورش زاوه ضمن تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت ،حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و تشکر از حضور و همراهی فرمانداری و بخشداران مرکزی و سلیمان با مجموعه آموزش و پرورش به تشریح وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و ارائه گزارشی از وضعیت موجود و راهکار هایی پیرامون کاهش نرخ ترک تحصیل و پوشش بیشتر دانش آموزان در شهرستان زاوه پرداخت .

صفرنژاد بخشدار مرکزی شهرستان نیز با اشاره به انعکاس موانع موجود با ارائه راه حل پیرامون اجرای بهتر ساماندهی نیروی انسانی شد .

شکاری بخشدار سلیمان در سخنانی به شرایط ویژه بخش سلیمان اشاره کرد و بر لزوم توجه کافی بر پوشش تحصیلی دانش آموزان تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار