معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

گروههای آموزشی متوسطه اول و متوسطه دوم حائز رتبه برتر استانی شدند

بوشهر/شبانکاره (پانا)_ منطقه آموزش و پرورش شبانکاره درگروه آموزشی متوسطه اول دررشته ادبیات فارسی ودرگروههای آموزشی متوسطه دوم دررشته های شیمی،تاریخ ،دین و زندگی، فلسفه و منطق حائزرتبه ی برتر استانی شدند.

کد مطلب: ۸۴۰۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
گروههای آموزشی متوسطه اول و متوسطه دوم حائز رتبه برتر استانی شدند

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شبانکاره گفت:سال گذشته درگروههای آموزشی متوسطه دوم دررشته های شیمی روح الله حیدری ،تاریخ علی بحرینی ، دین و زندگی ، فلسفه و منطق طلعت طوسی ازمنطقه شبانکاره حائز رتبه برتر استانی گردید.

وی درادامه اضافه کرد : در متوسطه اول گروه آموزشی ادبیات فارسی به سرگروهی آقای فرج محمدی حائزرتبه ی برتراستان شد.

بحرینی فرد افزود : افرادی مثل این همکاران که با کمترین هزینه و پاداش و به همت خلاقیت و هنر خود زحمت می کشند و این رتبه ها را کسب می کنند مایه افتخارمجموعه ی آموزش وپرورش شبانکاره هستند.

وی تصریح کرد : ملاک انتخاب سرگروه برای سال آینده در دروس و مقاطع مختلف یکی علاقمندی و توانایی علمی معلمان خواهد بود و ملاک دیگر مخصوصاً در مقطع ابتدایی انتخاب ازسوی همکاران همان مقطع است.

وی در ادامه اظهارداشت: نیاز هست در تخصیص ساعت های سرگروهی شکل تشویقی آن هم مدنظرقراردهند و به تبع فعالیت هر سرگروه ساعاتی به عنوان پاداش به این عزیزان اضافه شود تا انگیزه ی بیشتری جهت ادامه فعالیت داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار