مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان یزد:

اردوهای پیشتازان فرصتی طلایی برای کسب مهارت های زندگی دانش آموزان است

تفت(پانا) - مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استان یزد گفت: زمانی که دانش آموزان و نوجوانان در این سن آموزش های مهارت های زندگی را فرامی گیرند، برایشان ماندگار خواهد شد و برای زندگی آینده ذخیره و راه عملی می شود.

کد مطلب: ۸۳۹۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای پیشتازان فرصتی طلایی برای کسب مهارت های زندگی دانش آموزان است

فخرالسادات خامسی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استان یزد در گفتگو با خبرنگار پانا بیان داشت: سازمان دانش آموزی استفاده بهینه ای از این فرصت جوانی و نوجوانی کرده است و با برگزاری این اردوها دانش آموزان را با مهارت های زندگی آشنا می کنند.

خامسی گفت: زمانی که دانش آموزان و نوجوانان در این سن آموزش های مهارت های زندگی را میبینند برایشان ماندگار خواهد شد و برای زندگی آینده آنان ذخیره و راه عملی می شود.

او افزود: دانش آموزان با شرکت در این اردوها در فعالیت های گروهی و جمعی شرکت کرده و اخلاق و نظم و سایر مهارت ها را می آموزند.پیشتازان یاد میگیرند تا در شرایط بحرانی زندگی به خوبی موقعیت را مدیریت کنند.

همچنین وی بیان کرد: سازمان دانش آموزی در قالب برنامه هایی که دارد این فرصت را فراهم می کند، پیشتازان در کنار درس که برای سیستم آموزش و پرورش تعریف شده است مهارت های لازم را آموزش ببینند.

خامسی گفت: خلاهایی در آموزش و پرورش وجود دارد که دانش آموزان تک بعدی بار می آیند، شاید از نظر علمی بسیار قوی باشند اما؛ یک بعد از ابعاد زندگی آنان قوی است و در ابعاد دیگر کاستی دارند. برای اینکه این کاستی رفع شود و به طور جامع الابعاد این دانش آموزان رشد کنند باید مهارت های زندگی را بلد باشند که خوشبختانه این اتفاق خوب در سازمان دانش آموزی رقم خورده است.

وی ذر آخر تاکید کرد: تمرین زندگی برای دانش آموزان لازم است تا وقتی به استقلال رسیدند بتوانند به خوبی زندگی خود را مدیریت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار