نیکی هیلی: برای توافق جدید با ایران آماده‌ایم

تهران (پانا) - نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد ایران را متهم کرد که امضاکنندگان توافق هسته‌ای را از اقدام‌های آتی خود ترسانده است اما در همین حال برای گفت‌و‌گو بر سر توافق هسته‌ای جدید با ایران ابراز آمادگی کرد.

کد مطلب: ۸۳۹۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نیکی هیلی: برای توافق جدید با ایران آماده‌ایم

به گزارش ایرنا، نیکی هیلی دیروز دوشنبه در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی‌بی‌ان با تائید توئیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که خطاب به حسن روحانی نسبت به عواقب تهدید آمریکا هشدار داده بود، گفت: «رئیس‌جمهور آنان را آگاه ساخته که آمریکا را تهدید نکنند چرا که ما تمام تهدیدها را جدی می گیریم و به نفع شما است که مجبور نشویم بر این مبنا اقدامی انجام دهیم. اگر می‌خواهید که پای میز (مذاکره) آمده و روی توافق جدیدی کار کنیم ما هم آماده گفت‌و‌گو خواهیم بود ولی با تهدید شما چنین کاری را انجام نمی‌دهیم.»

هیلی مدعی شد: «ایران مشروعیت خود را از راه لفاظی ساخته یا کسب کرده است. (ایران) کشورهای اروپایی و تمامی کشورهایی را که در توافق هسته‌ای دخیل بودند از اقدام های محتمل خود ترسانده است. ما فریب (اقدام‌های ایران را) نمی‌خوریم.»

به نوشته تارنمای سی‌بی‌‌ان، هیلی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران سر به سر بد رئیس‌‌جمهوری گذاشته بدون درنگ گفت: «کاملاً همینطور است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار