واکنش رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر به دیدار شهردار تهران با مسئولان قرارگاه خاتم‌

میرلوحی، عضو شورای شهر تهران: نه به مصلحت است و نه شرایط اقتضا می‌کند که قرارداد جدیدی با نیروهای مسلح بسته شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران به دیدار شهردار تهران درباره دیدار شهردار تهران با مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیا درباره واگذاری پروژ‌های عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد که به اعتقاد او، نه به مصلحت است و نه شرایط اقتضا می‌کند که قرارداد جدیدی با نیروهای مسلح بسته شود.

کد مطلب: ۸۳۹۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
واکنش رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر به دیدار شهردار تهران با مسئولان قرارگاه خاتم‌

سید محمود میرلوحی در گفت‌وگو با پانا درباره دیدار روز گذشته محمدعلی افشانی شهردار تهران با مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیا درباره ادامه روند واگذاری پروژ‌های عمرانی شهرداری تهران به این قرارگاه گفت: بعید می‌دانم که همچون گذشته این روند ادامه داشته باشد. اکنون پروژه‌های ما به دلیل اینکه در گذشته به قرارگاه خاتم واگذار شده بود در حال انجام است و بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌تمام مانده است. اکنون نمی‌توانیم خلع ید کنیم یا به دیگری واگذار کنیم.

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران افزود: تلقی اینکه مانند گذشته شهرداری با سپاه قراردادی را منعقد کنند، درست نیست و اساسا این رویه تغییر کرده است. اخیرا بخشنامه‌های خوبی در این باره تنظیم شد و سیاست دولت هم بر این است و شورای پنجم هم اساس کار را بر این نهاده است که پروژه‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شود.

میرلوحی ادامه داد: بعد از جنگ نیروهای مسلح به دلیل داشتن تجهیزات و امکانات به پروژه‌های مختلف دعوت شدند ولی اکنون به مرحله‌ای رسیدیم که باید نیروهای مسلح فضا را برای بخش خصوصی باز کنند و به بخش خصوصی میدان دهند. گرچه پروژه‌هایی را هم که شهرداری به قرارگاه خاتم واگذار می‌کرد، قرارگاه نیز آن را به بخش‌های کوچک‌تر واگذار می‌سپرد، دلیلی ندارد که دوباره این رویه تکرار شود.

وی افزود: تردیدی نداریم که اکنون نه شرایط اقتضا می‌کند و نه مصلحت است که قرارداد جدیدی با نیروهای مسلح بسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار