کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد:

دشمن به دنبال جدا کردن ملت ایران از آرمان هاست

بیرجند (پانا) - کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید گفت: یکی از مواردی که دشمن به دنبال آن است تا بتواند از ما بگیرد، آرمانهاست که تنها نمیتوان به داشتن آرمان بسنده کرد، بلکه باید این آرمان ها بدون افراط و تفریط برای افراد مشخص شود

کد مطلب: ۸۳۹۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دشمن به دنبال جدا کردن ملت ایران از آرمان هاست

حجت الاسلام سید علی اسدی روحانی کاروان زیرسایه خورشید در جلسه دیدار کاروان زیر سایه خورشید با خبرنگاران پانا گفت: زحمات آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی ، نوعی خاص است که نمیتوان وصف کرد.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه انسان باید معدن وجود خود را بشناسد و از آن بهره برداری کنند ، گفت: سازمان دانش آموزی ،سازمانی است که متولی این امر است که باید معادن وجودی انسان را کشف کند.

روحانی کاروان زیرسایه خورشید ادامه داد: برگزاری اعتکاف دانش آموزی میتواند این نکته را برساند که باید نوجوانان و دانش آموزان را نیز در امور وارد کرد تا بتوانند آنها نیز با شرایط مختلف آشنا شوند که این امر میتواند سبب کاهش آسیب ها شود.

وی افزود: نیازسنجی در زندگی افراد یکی از موارد مهم است که باید در نظر گرفته شود بدین گونه که از دانش آموزان در طول 12 سال باید خروجی های قابل قبول را دریافت کرد که کشور به آنها نیاز دارد.

حجت السلام اسدی گفت: یکی از مواردی که دشمن به دنبال آن است تا بتواند از ما بگیرد، آرمانهاست که تنها نمیتوان به داشتن آرمان بسنده کرد، بلکه باید این آرمان ها بدون افراط و تفریط برای افراد مشخص شود.

کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید در پایان گفت:آرمانها باید طبق واقعیت ها شکل بگیرد و تمام جزئیات در شکل گیری آنها موثر باشد و این یعنی کار تخصصی که میتواند در زمان های مختلف، نتایج بسیار عالی را رقم بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار